Společnost


avella s.r.o.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74727Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2024, před 11 měsíci

magda pelčáková

Znění stížnosti

obava o nedodání zboží, telefon jsem udala, s obchodem již nelze komunikovat.

Dobrý den,

před pár dny jste u nás udělal/a objednávku za což Vám velmi děkujeme. Protože se s Vámi nemůžeme spojit telefonicky (zřejmě drobný technický problém na naší straně) proto Vám touto cestou sdělujeme, že zboží dle Vaší objednávky máme pro Vás zerezervované a bude Vám vyexpedováno do cca 8 pracovních dnů.



Jakmile bude zboží předáno na přepravní službu dostanete o tom info přes SMS a mail, kde bude také kontakt na řidiče kde si následně budete moci domluvit čas doručení tak aby Vám vyhovoval.



S pozdravem a přáním krásného zbytku dne

se za www.mallik.cz loučí Pavel


Produkt

Náhled Relaxační, polohovací křeslo FELIPE, béžová (745) Poznámka: (Uplatněn slevový kupón "RwUs6fv" -3%) Cena za kus: 3 967,30 Kč externí sklad 1 ks 3 967,30 Kč Doprava MALLIK křeslo zaplaceno, zboží nedodáno


Požadované řešení

dodání mého zboží nebo vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2024 10:11, před 11 měsíci

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat, přičemž za včasné doručení zboží je odpovědný prodávající, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Pokud prodávající zboží nedodá ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím § 1829 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti avella s.r.o., Chudenická 1059/30, 102 00 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může taktéž využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2024 14:29, před 11 měsíci

Spotřebitelka nás informovala, že jí společnost přislíbila vrácení finanční částky do 14 dnů. Stížnost ponecháváme přeřazenou na společnost, aby mohla na stížnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2024 16:34, před 10 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 13:05, před 7 měsíci

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Tímto žádáme spotřebitelku o sdělení, zda jí byly peněžní prostředky společností vráceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.6.2024 13:10, před 7 měsíci


magda pelčáková

Dobrý den. Nemám křeslo ani peníze. Nic se nezměnilo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 10:28, před 6 měsíci

Děkujeme spotřebitelce za vyjádření. Stížnost nyní přeřazujeme zpět na ni, aby nás mohla informovat, zda se rozhodne stížnost řešit skrze Českou obchodní inspekci, případně ji žádáme o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.7.2024 12:45, před 6 měsíci


magda pelčáková

Zřejmě jsem přišla o dost peněz. Pachatel neznámý

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2024 14:53, před 6 měsíci

Děkujeme spotřebitelce za informaci.

Protože společnost nekomunikuje a peníze spotřebitelce nevrátila, jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody. Jak jsme uvedli dříve, může se spotřebitelka obrátit na mimosoudní řešení sporů při ČOI. V případě potřeby další právní konzultace může využít naši spotřebitelskou poradnu na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.