Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#74729Nefunkční set-top box a služba O2 Tv 2.0

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2024, před 11 měsíci

Jan Halášek

Znění stížnosti

Je stále nefunkční "nová! verze O2 TV 2.0 na set-top boxu (již několik měsíců, zlobí, pomalá a tak cca 14 dní už nefunguje vůbec!!!!!). Modrá obrazovka a točící se kolečko.


Produkt

O2 TV - set-top box veze 2.0


Požadované řešení

Jediná pomoc je odinstalace na starou verzi v nastavení Android. přes zvukový příkaz na DO "setings" a pak se dostat do aplikace O2 TV 2.0 a odinstalovat aktualizaci. Potom funguje v pohodě, ale následující zdy se zase sama naistaluje verze 2.0 a vše se musí provést znovu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2024 12:24, před 11 měsíci

Jestliže si spotřebitel objednal službu v určité kvalitě, musí mu být dle smlouvy v ujednané kvalitě taktéž poskytována. Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit, aby se jí zabývala.

Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.

Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.

Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.

Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána. Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2024 10:38, před 11 měsíci

Hezký den,

mrzí nás, že máte potíže s načítáním O2 TV v Set top boxu, abychom se na to mohli blíže podívat, doplnil byste nám na email info@o2guru.cz detaily s číslem vaší služby, celé vaše jméno, datum narození, zda máte Set top box připojený k modemu kabelem či přes Wifi a verzi aplikace, kterou v Set top boxu máte dostupnou (sekce menu - ikona profilu - dolní levý roh)? Vypínání aktualizací není vhodné řešení, vzhledem k tomu, že některé aktualizace se dějí na pozadí, které mají vliv na celkovou funkčnost.

S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.2.2024 11:15, před 11 měsíci


Jan Halášek

Poruchu jsem již nahlásil 10.2.2024 a do dnešního dne nikdo nereagoval.
Číslo služby je O2 TV stříbrná ***
V příloze je screen detailu poruchy.
Dekuji Jan Halášek
***

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2024 09:36, před 11 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.

Číslo služby a adresu spotřebitele jsme přesunuli do referenčních údajů, aby nebyly veřejně dostupné.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla vyjádřit ke konkrétnímu případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2024 15:02, před 11 měsíci

Hezký den,

děkujeme za doplnění čísla služby. Pro celkové dořešení prosím o zbývající detaily, pro komunikaci je možné využít email info@o2guru.cz, kde vše můžete doplnit.

S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2024 09:18, před 10 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2024 10:01, před 9 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.