Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Je stále nefunkční "nová! verze O2 TV 2.0 na set-top boxu (již několik měsíců, zlobí, pomalá a tak cca 14 dní už nefunguje vůbec!!!!!). Modrá obrazovka a točící se kolečko.
O2 TV - set-top box veze 2.0
Jediná pomoc je odinstalace na starou verzi v nastavení Android. přes zvukový příkaz na DO "setings" a pak se dostat do aplikace O2 TV 2.0 a odinstalovat aktualizaci. Potom funguje v pohodě, ale následující zdy se zase sama naistaluje verze 2.0 a vše se musí provést znovu.
|
Tweet |
Jestliže si spotřebitel objednal službu v určité kvalitě, musí mu být dle smlouvy v ujednané kvalitě taktéž poskytována. Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Na stránkách O2 je uvedeno, že pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na straně podnikatele, je třeba ji nahlásit nebo ji společnost musí sama objevit, aby se jí zabývala.
Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.
Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána. Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Hezký den,
mrzí nás, že máte potíže s načítáním O2 TV v Set top boxu, abychom se na to mohli blíže podívat, doplnil byste nám na email info@o2guru.cz detaily s číslem vaší služby, celé vaše jméno, datum narození, zda máte Set top box připojený k modemu kabelem či přes Wifi a verzi aplikace, kterou v Set top boxu máte dostupnou (sekce menu - ikona profilu - dolní levý roh)? Vypínání aktualizací není vhodné řešení, vzhledem k tomu, že některé aktualizace se dějí na pozadí, které mají vliv na celkovou funkčnost.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic, a.s.
Poruchu jsem již nahlásil 10.2.2024 a do dnešního dne nikdo nereagoval.
Číslo služby je O2 TV stříbrná ***
V příloze je screen detailu poruchy.
Dekuji Jan Halášek
***
Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.
Číslo služby a adresu spotřebitele jsme přesunuli do referenčních údajů, aby nebyly veřejně dostupné.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla vyjádřit ke konkrétnímu případu.
Hezký den,
děkujeme za doplnění čísla služby. Pro celkové dořešení prosím o zbývající detaily, pro komunikaci je možné využít email info@o2guru.cz, kde vše můžete doplnit.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru, O2 Czech Republic, a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.