Společnost


LifeSwitcher.com Sp. z o. o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74738Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2024, před 11 měsíci

Jana Faktorová

Znění stížnosti

Nedodaný jídelníček, nemožnost výpovědi odběru zboží, neustálé strhávání plateb za nedodaný jídelníček.


Požadované řešení

Zastavení odběru jídelníčku, který nikdy nedošel, vrácení stržených plateb na účet, resp. platební kartu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2024 06:47, před 11 měsíci

Jestliže poskytovatel neplní svůj závazek, nemá právní důvod zadržovat peníze. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

V tomto smluvním vztahu mohlo dojít k tzv. automatické prolongaci smluvního vztahu. Automatická prolongace spočívá v tom, že je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že elektronická služba "dieta" je poskytována na omezenou dobu a přístup k ní je na základě platby za nákup účtu na webových stránkách. Předplatné se automaticky obnovuje na konci každého období (1 měsíc, 3 měsíce, 6 měsíců) až do zrušení předplatného.

Z odběru plánu se může spotřebitel kdykoli odhlásit. Za tímto účelem může spotřebitel:
(1) použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy přiložený jako příloha 1 Pravidel (zde: https://lifeswitcher.com/pub/pdf/CZ_regulamin_subskrypcja_1.pdf),

(2) předložit prohlášení vyjadřující rozhodnutí uživatele odstoupit od dalšího odběru služby obsahující:
- jméno a příjmení Uživatele,
- adresu,
- přihlašovací jména použita při zadávání objednávky,
- produkt, na který se odstoupení vztahuje,
- datum platby za službu a datum přístupu ke službě, a
- datum odstoupení a vlastnoruční podpis.

Odhlášení odběru doporučujeme spotřebiteli zaslat společnosti doporučeně a s dodejkou, aby pro případný další spor měl spotřebitel v ruce důkaz, že od dalšího odběru služby opravdu odstoupil. Společnost přitom požaduje, aby se tak stalo nejpozději 14 dnů před koncem aktuálního zúčtovacího období. Odhlášení odběru je možné zaslat i na e-mail uvedený níže nejpozději 3 dny před koncem aktuálního zúčtovacího období.

Kontakty na společnost LifeSwitcher.com Sp. z o. o.:
- adresa: Św. rocha 14a/48, 15-879 Białystok,
- e-mail pro odhlášení odběru: unsubscribe@lifeswitcher.com,
- e-mail pro stížnosti: supportcz@lifeswitcher.com.

V obchodních podmínkách společnosti je dále uvedeno, že zákazník může účet kdykoli smazat, a to zasláním žádosti poskytovateli služeb e-mailem (viz výše). Upozorňujeme spotřebitele, že smazáním účtu ovšem nemusí dojít k výpovědi závazku.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2024 21:58, před 10 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.