Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý deň,
prejdem rovno k veci dával som topovať inzerát no nekontroloval som dokedy inzerátu vyprší platnosť. No po cca 7-10 dňoch, keď som si všimol, že mi prišiel email, že inzerátu došla platnosť tak som si to pozrel a zistil som, že ok veď dám obnoviť, no po obnovení inzerátu topovany už nebol. To topovanie, ktoré som dal na cca 21 dni už ako keby nebolo. Preto sa pýtam ako je možne, že topovanie mi dovolilo zaplatiť na cca 20+ dni ale inzerát sa vymazal po cca 10 dňoch a tým pádom sa zrušilo topovanie a ja som prišiel o peniaze.
Následne som to začal riešiť s podporou či mi dajú k tomu nejaký výstup. Samozrejme bezúspešne vkuse len, že klamem že peniaze poslali a že inzerát tam mám atď. Na otázku topovanie ani po 10tom maile nič. Tu ani nejde o tých cca 5€, ale po arogantnom správaní podpory (D.K.) som si povedal, že musím to riešiť.
Keď to robia tisíckam ľudom, tak potom to neje o zárobkoch 5€ ale v tisícoch. (následne som si u známeho zistil, ktorý inzeruje na portáli bazos, že už sa mu to stalo tiež)
Rád by som mal k tomu nejaký reálny výstup od kompetentného človeka nie operátora, ktorého pravdepodobne práca nebaví. Pokiaľ sa ukáže, že som sa zmýlil, rád sa ospravedlnim.
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Podnikatel by mohl spotřebiteli blokovat přístup či smazat inzeráty bez ohledu na topování, jestliže například opakovaně porušil tyto podmínky. Tuto pravomoc si vyhrazuje v bodě 17 Podmínek využívání služeb.
V obchodních podmínkách je dále také uvedeno, že provozovatel má právo smazat inzerát bez náhrady, který dle jeho uvážení nesplňuje podmínky (inzerát je v rozporu s platnými zákony České republiky, podmínkami inzerce Bazos.cz nebo dobrými mravy) nebo pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu a nebo pokud inzerát budí dojem, že uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz.
Dle bodu 6 Podmínek by měl být vložený inzerát bezplatně zveřejněn po dobu 2 měsíců. Po této lhůtě je automaticky vymazán společně se všemi údaji, které Uživatel při zadávání uvedl. Při vymazání bude uživateli zaslán potvrzující mail o odstranění inzerátu.
V tomto případě se domníváme, že spotřebitel neporušil podmínky služby (inzerát mu nebyl smazán). Služba (topování) tak měla být dodána i po obnovení inzerátu. Spotřebitel by tak mohl požadovat navrácení poměrné částky ceny topování.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.