Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
na Vinted prodávám necelé 3 roky, za tu dobu mám pouze kladné 5* hodnocení a mám jich již přes 900.
Prodávám zde pouze nošené oblečení (občasně přidám i nové co nevyužiji) a v malém množství i novou korejskou kosmetiku kterou taky nestíhám spotřebovat.
Kosmetiku nabízím asi cca 1 rok a celou dobu bez problémů -> vystavuji pouze povolenou kosmetiku a nikdy mi nebyla smazána.
Cca před 44 dny mi poprvé byla smazána jedna kosmetická položka -> důvod Vinted byl udán, že se jedná o používanou kosmetiku. Přitom jsem měla vše nafoceno a šlo 100% poznat že jde o novou a zapečetěnou kosmetiku. Znovu jsem již tento předmět nevystavila.
Cca před 11 dny, pak zase před 4 dny a teď naposled před 1 dnem mi byly smazány další kosmetiky, vždy jen jeden kus a jen náhodná věc zbytek mi stále nechali. A důvodem vždy bylo že vystavuji zakázané předměty (dále nespecifikováno).
A po posledním smazání mi i zablokovali účet.
Pravidla Vinted a pravidla povolených i zakázaných předmětů mám perfektně načtené a ani jeden z těch předmětů žádná neporušuje, dokonce je vystavován i dalšími uživateli a je jich v kolonce Kosmetika přes 500+.
Odbolala jsem se a podala důkazy, na to mi bylo jen sděleno automatickou zprávou že prodávám nepovolené předměty a chat byl zablokován.
Opět jsem podala stížnost a důkazy na svou obhajobu a bylo mi sděleno že vše bylo důkladně prošetřeno a stojí si za svým názorem. A opět byl chat zablokován.
Ani jednou mi nesdělili jaká že přesně jsem to pravidla porušila ani se nesnažili vzít v potaz fakt že jsem jim podala 100% neprůstřelné důkazy o tom, že jsem neorušila ani jedno jejich pravidlo, vždy ně jen odbyli a blokli chat.
Jaká je zde spravedlivost?
-Ostatní mohou vystavovat to samé, ale u mě je to zakázaný předmět?
-Je zde možnost odbolat se ale nidko mé odvolání nečte a chat mi zablokují a to hned opakovaně?
Mám za to že spilečnost provozuje nekalé praktiky, je selektivní vůči svým uživatelům a praktikuje protekci vůči vybraným jedincům, ostatní omezuje a zabraňuje jim ve volném jednání v souladu s pravidly. Osočuje je z porušení pravidel které však nespecifikuje a zabraňuje jim v obhajobě své osoby a nastolení spravedlnosti.
Žádám odblokování svého účtu s okamžitou platností a omluvu za toto nepatřičné jednání!
Hezký den
Kateřina Kudělková
PS:
Můj účet na Vinted se jmenuje Kopokopo.
Vinted smazal mé předměty -> korejská kosmetika
Žádám o odblokování účtu Kopokopo s okamžitou platností!
Také požaduji omluvu a kompenzaci za toto nepatřičné jednání s mou osobou.
Požaduji aby si u mě Vinted poznamenal čistý rejstřík aby nedošlo k opětovné chybě z jejich strany a aby mi poskytnul výpys všech relevantních věcó které se týkají mého účtu (nahlášení, přestupky, jakékoliv jiné poznámky)!
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost Vinted se zavazuje provádět pouze taková omezení nebo blokace, které zohledňují přiměřené zájmy uživatelů a jsou přiměřené daným okolnostem, zejména porušení či porušením, kterých se uživatel dopustil.
Společnost Vinted může uživatelský účet omezit, popř. zablokovat poté, co o tom uživatele písemně a v dostatečném předstihu informovala, jestliže daný uživatel poruší podmínky společnosti, pravidla katalogu nebo pravidla fóra.
V případě, že společnost Vinted uplatní své právo výše uvedené, má dotčený uživatel možnost rozhodnutí společnosti Vinted napadnout prostřednictvím kontaktního formuláře (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.