Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den, dne 19.2.2024 jsem na svém profilu na Vinted zveřejnila inzerát ve kterém se nacházely nové, nerozbalené prsní vložky. V inzerátu jsem uvedla, že se jedná o nové zboží s visačkou. Inzerát mi byl následně smazán, protože se Vinted domníval, že nabízím nebezpečný předmět. Po přečtení jejich pravidel jsem inzerát vložila znovu, protože jsem nic neporušila. Inzerát byl samozřejmě opět smazán a s ním i můj účet. Proti tomuto jsem se samozřejmě odvolala, ale bohužel neúspěšně. Napsala jsem email přímo na Vinted, kde mi odpověděly, že nejsou schopni poskytnout alternativní řešení a tím to uzavřely.
Moc Vás tedy prosím o vyřešení této situace a o následné vrácení mého účtu.
Děkuji za vyřízení stížnosti, Svobodová
Požaduji vrácení mého účtu na kterém jsem měla 80 kladných hodnocení a desítky inzerátů.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost Vinted se zavazuje provádět pouze taková omezení nebo blokace, které zohledňují přiměřené zájmy uživatelů a jsou přiměřené daným okolnostem, zejména porušení či porušením, kterých se uživatel dopustil.
Společnost Vinted může uživatelský účet omezit, popř. zablokovat poté, co o tom uživatele písemně a v dostatečném předstihu informovala, jestliže daný uživatel poruší podmínky společnosti, pravidla katalogu nebo pravidla fóra.
V případě, že společnost Vinted uplatní své právo výše uvedené, má dotčený uživatel možnost rozhodnutí společnosti Vinted napadnout prostřednictvím kontaktního formuláře (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.