Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Objednala jsem si balíček, který byl 15.2. dopraven na depo a následně měl být doručený do boxu. Z boxu se adresa doručení změnila na nejbližší výdejnu, což chápu, že se balíček nemusel do boxu vejít, co nechápu je, že je dnes 21.2. a balíček se stále válí někde v bordelu na depu, zatímco druhý balíček, který byl na depu 19.2. jsem si mohla 20.2. vyzvednut. Na email nikdo nereaguje, podle aplikace je balíček stále v depu už 6.den. V balíčku jsou věci pro moje dítě, které bych měla ráda doma ještě před porodem, protože v době kdy půjde moje dítě na vysokou a zasilkovna si usmyslí balíček doručit, už mi budou dupačky a plíny celkem k ničemu
Okamžité doručení zásilky, pokud toho zásilkovna není schopna, ráda si balíček vyzvednu sama na depu, pokud tam někdo bude vědět, kde přesně se můj balíček válí
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, Simono, mrzí nás, že na svoji zásilku čekáte déle, než je obvyklé. Takto dlouho by na depu rozhodně zůstat neměla. Na jaký e-mail jste nám prosím psala. Pakliže vyplníte náš kontaktní formulář (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular), měli by kolegové doručení zaurgovat a nejpozději do 3 pracovních dnů vám zaslat odpověď. Věříme, že kolegové vše vyřeší k vaší spokojenosti a věci pro miminko budete mít brzy u sebe. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: