Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stěžuji si na pobočku České pošty v Plzni.
Od 20.12. 2023 čekám na balík z Číny, který přišel na pobočku České pošty V Plzni. Za celou dobu, co tam balík byl mi nikdo nijak neinformoval, že tam zmíněný balík je. Když jsem začal pátrat, doslova jako detektiv, přišel jsem na to, že Česká pošta se balík pokoušela neúspěšně předat.
Na kamerových záznamech jsem zjistil, že ve zmíněný čas tam ale nikdo od České pošty nebyl. Přitom otevírací doba na adrese je od 7.30 do 16.30.
Podotýkám jen, že Česká pošta tuto adresu zná. Vozí nám občas dopisy.
Nikdo mi ani nezavolal, neposlal SMS, ani nijak nekontaktoval a balík odeslala Česká pošta zpět.
Balík byl zaplacen, stačilo ho pouze předat.
Číslo balíku bylo LF2213620117E
Zaplatit 900 Kč stěžovateli z peněz lidí, které toto mají na svědomí.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.