Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Mám body na vivess nádobí ale v nabídce v obchodě jsou jenom pánve a občas hrnec,ostatní zboží z nabídky není.
Bylo by dobré kdyby prodavačky věděli který den bude zboží k dostání.
|
Tweet |
V pravidlech marketingové akce „PRODUKTY VIVESS“" si organizátor vyhradil právo během konání této akce změnit pravidla akce nebo akci omezit, odložit, přerušit nebo zcela zrušit, a to bez udání důvodu. Takové rozhodnutí je účinné ode dne jeho uveřejnění na internetových stránkách Penny Marketu www.penny.cz. V takovém případě nemají účastníci akce nárok na náhradu škody nebo náhradu jakýchkoliv nákladů.
Získané body lze uplatnit do vyčerpání zásob, nejpozději však do 10. 4. 2024 a výlučně na zboží – produkty VIVESS – z kolekce pro rok 2024.
Spotřebitel může stížnost směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.penny.cz/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.