Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#74768Nedostatek zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2024, před 11 měsíci

Naděžda Tůmová

Znění stížnosti

Mám body na vivess nádobí ale v nabídce v obchodě jsou jenom pánve a občas hrnec,ostatní zboží z nabídky není.


Požadované řešení

Bylo by dobré kdyby prodavačky věděli který den bude zboží k dostání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2024 15:38, před 11 měsíci

V pravidlech marketingové akce „PRODUKTY VIVESS“" si organizátor vyhradil právo během konání této akce změnit pravidla akce nebo akci omezit, odložit, přerušit nebo zcela zrušit, a to bez udání důvodu. Takové rozhodnutí je účinné ode dne jeho uveřejnění na internetových stránkách Penny Marketu www.penny.cz. V takovém případě nemají účastníci akce nárok na náhradu škody nebo náhradu jakýchkoliv nákladů.

Získané body lze uplatnit do vyčerpání zásob, nejpozději však do 10. 4. 2024 a výlučně na zboží – produkty VIVESS – z kolekce pro rok 2024.

Spotřebitel může stížnost směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.penny.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2024 15:21, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 12:41, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.