Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74786Špatně prodána jízdenka na nádraží mladá Boleslav

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 25 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2024, před 11 měsíci

Jakub Sejkora

Znění stížnosti

Nějaká nepříjemná paní nám prodala špatní jízdenku jen kvůli tomu že jsme se přeřeknutí o čas řekli jsme jízdenku v 15:14 směr Nymburk a pak jsme ji požádali ze jsme se spletli ze chceme až v 16:01 a paní nám odpověděla a začala nadávat jen kvůli tomu ze jsme si spletli čas prodala nám špatnou jízdenku naschvál aby nám udělala problém zbytek stížnosti bude v další zprávě na pana pruvodciho


Požadované řešení

Paní vyhodit nebo udělit nějaký trest


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2024 08:54, před 11 měsíci

Spotřebitelům doporučujeme, aby si zakoupené jízdní doklady kontrolovali při převzetí, aby se tak vyvarovali případným potížím.

Pokud byla prodána spotřebiteli jízdenka jiná, než kterou požadoval, je možné vadnou jízdenku reklamovat.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.