Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Při výběru lahve vína z regálu spadla lišta s označením cen a rozbila láhev v regálu. Byl jsem nucen zaplatit rozbitou láhev pracovnicí ostrahy prodejny. Po příchodu zástupce vedoucí jsem byl obeznámen o skutečnosti, že nic hradit nebudu.
Pracovnice ostrahy nebyla nijak identifikovatelná, že je zaměstnankyně prodejny, pouze řekla : to zaplatí .
Toto byla moje poslední návštěva v prodejně Billa.
Je místo jedno
|
Tweet |
V případě, že zákazník způsobí škodu na prodejně vlastním zaviněním, je povinen takovou škodu nahradit. K prokázání způsobené škody může posloužit např. kamerový záznam či svědecká výpověď.
Jestliže ale v tomto případě zákazník láhev nerozbil, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení ze strany společnosti (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě.
Zároveň se domníváme, že pokud vedoucí prodejny na místě sdělila spotřebiteli, že škodu hradit nemusí, je takové jednání závazné pro společnost BILLA, spol. s.r.o. dle § 430 občanského zákoníku.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti BILLA, spol. s.r.o. prostřednictvím e-mailu: info@billa.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.