Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Smluvená doručovací doba 1-2 dny. Balík ani po týdnu nedorazil a když jsem se snažil kontaktovat podporu, tak na jejich oficiálním webu není šance a na telefonu ... no možná jestli má někdo čas si 30 minut povídat s automatem a přemlouvat ho, aby vás přepojil na operátora, tak se možná i něco dozví. Smutné, byla to skvělá firma, ale začíná se podobat české poště víc a víc. A na kontaktní e-mail také nikdo nereaguje, i když během chvilky dostanete automatickou odpověď, že na ní kolegové intenzivně pracují.
Produkt jsem potřeboval, kvůli problému se svalovou regenerací, před závodem a zvolil jsem zásilkovnu, jelikož jsem myslel, že zvládnou doručit včas
Zboží je mi již k ničemu, a nevím jakou má expirační dobu, jelikož další závod plánuji až v Listopadu, tak se obávám, že tento produkt prostě jen vyhodím. Nějaká kompenzace by byla na místě
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Hezký den, pane Dvořáku, je nám líto, že na zásilku čekáte déle, než jste zvyklý. Děláme maximum pro to, aby byla každá zásilka doručena do druhého dne, přesný termín ovšem negarantujeme. Ovlivňuje jej totiž mnoho faktorů, například to, zda zásilku dostaneme do přepravy ještě před svozem zásilek na depo, jinak se termín automaticky o jeden den prodlouží. Co se týče spojení se zákaznickým servisem, veškeré kontakty jsou uvedeny na našich stránkách: https://www.zasilkovna.cz/kontakty. Pokud jste kolegům napsal e-mail, měli by na váš požadavek reagovat nejpozději do 3 pracovních dnů. V případě, že potřebujete vyřešit urgentní záležitost, je možné se s operátory spojit na čísle +420 216 216 516, jsou zde dostupní každý pracovní den mezi 8. a 18. hodinou a rádi doručení vaší zásilky popoženou. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.