Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#74803Nedodržení dodací lhůty a zákaznický servis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2024, před 11 měsíci

Milan Dvořák

Znění stížnosti

Smluvená doručovací doba 1-2 dny. Balík ani po týdnu nedorazil a když jsem se snažil kontaktovat podporu, tak na jejich oficiálním webu není šance a na telefonu ... no možná jestli má někdo čas si 30 minut povídat s automatem a přemlouvat ho, aby vás přepojil na operátora, tak se možná i něco dozví. Smutné, byla to skvělá firma, ale začíná se podobat české poště víc a víc. A na kontaktní e-mail také nikdo nereaguje, i když během chvilky dostanete automatickou odpověď, že na ní kolegové intenzivně pracují.


Produkt

Produkt jsem potřeboval, kvůli problému se svalovou regenerací, před závodem a zvolil jsem zásilkovnu, jelikož jsem myslel, že zvládnou doručit včas


Požadované řešení

Zboží je mi již k ničemu, a nevím jakou má expirační dobu, jelikož další závod plánuji až v Listopadu, tak se obávám, že tento produkt prostě jen vyhodím. Nějaká kompenzace by byla na místě


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2024 10:36, před 11 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2024 14:10, před 11 měsíci

Hezký den, pane Dvořáku, je nám líto, že na zásilku čekáte déle, než jste zvyklý. Děláme maximum pro to, aby byla každá zásilka doručena do druhého dne, přesný termín ovšem negarantujeme. Ovlivňuje jej totiž mnoho faktorů, například to, zda zásilku dostaneme do přepravy ještě před svozem zásilek na depo, jinak se termín automaticky o jeden den prodlouží. Co se týče spojení se zákaznickým servisem, veškeré kontakty jsou uvedeny na našich stránkách: https://www.zasilkovna.cz/kontakty. Pokud jste kolegům napsal e-mail, měli by na váš požadavek reagovat nejpozději do 3 pracovních dnů. V případě, že potřebujete vyřešit urgentní záležitost, je možné se s operátory spojit na čísle +420 216 216 516, jsou zde dostupní každý pracovní den mezi 8. a 18. hodinou a rádi doručení vaší zásilky popoženou. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 14:18, před 10 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2024 09:10, před 9 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.