Společnost


Gelion24

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74807Podvodníci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2024, před 11 měsíci

Josef Kalina

Znění stížnosti

Z investice do kryptoměnových a bitcoinových obchodů ve výši 6000Kč se po určité době stala mojí noční můrou a ve chvíli kdy na mém obchodním účtu u této firmy bylo už bylo 5392,-Euro, jsem požádal o vyplacení částky 2000 euro a převod na můj účet! A tady začali problémy a výmluvy,že to nejde,musí schválit společnost,musím napřed poslat jakousi provizi z celkové částky apod.Od této doby už nikdo se mnou nekomunikoval a byl mi zablokován přístup k obchodnímu účtu,(zřejmě naklonovanému),protože ho ovládali.Postupně se mi ozývali za tuto společnost,Michal Ulman,Adam Urban,Diana Novak a Adam Fišer-který mi dokonce nutil nainstalovat aplikaci "anydesk" kterou dobře znám jako dálkový přístup do mého PC,jsem rycle pochopil, že jde o podvodníky a veškerý kontakt s nimi přerušil.


Požadované řešení

řešení vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2024 11:32, před 11 měsíci

Dle námi dohledatelných informací by se mělo jednat o brokera (= osoba nebo společnost, která zprostředkovává jednotlivým investorům obchodování na finančních trzích), který nemá licenci k poskytování finančních služeb v žádné zemi. Takovéto společnosti nejsou důvěryhodné.

Webové stránky gelion24.com, gelion24.info, webtrader.gelion24.cc jsou navíc anonymní a spotřebitel tak neví, s kým uzavírá smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby se ihned obrátil na Policii ČR.

Závěrem apelujeme na spotřebitele, kteří chtějí investovat, aby si společnosti vždy před otevřením svého účtu prověřili a vyvarovali se podobným situacím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2024 16:22, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 12:49, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.