Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 7.8.2015 jsem poslala na KHS Liberec doporučeně dopis, který doposud nebyl doručený. Je normální když zaplatím 44 Kč za dopis, který nutně a rychle potřebuji doručit příjemci a nejste schopní ho ani za 3 dny doručit na požadovanou adresu?
Za co se platím??
Už aby přibyla nějaká konkurence, která by pokytovala lepší služby.
Nejen že čekám 15 minut u přepážky ve Staré Pace ( včera v 8 hod. ráno, než pošlu doporučený dopis), protože paní má veledůležitý hovor a není schopná u toho pracovat, ale ani nefungujete jak byste měli.
Na dopis čeká paní,od níž musím ještě do pondělí dostat odpověď. Jsem zvědavá, jestli se obě dočkáme.
Podací číslo: RR689301045CZ
Prosím o zprávu
nedoručení doporučeného dopisu za 3 dny
chci včas doručit doporučený dopis a stěžuji si myslím právem
|
Tweet |
Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spotřebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy.
Česká pošta, s.p. se bohužel rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.