Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#7481stále nedoručený doporučený dopis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2015, před 9 lety

Mirka Nyplová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 7.8.2015 jsem poslala na KHS Liberec doporučeně dopis, který doposud nebyl doručený. Je normální když zaplatím 44 Kč za dopis, který nutně a rychle potřebuji doručit příjemci a nejste schopní ho ani za 3 dny doručit na požadovanou adresu?

Za co se platím??
Už aby přibyla nějaká konkurence, která by pokytovala lepší služby.
Nejen že čekám 15 minut u přepážky ve Staré Pace ( včera v 8 hod. ráno, než pošlu doporučený dopis), protože paní má veledůležitý hovor a není schopná u toho pracovat, ale ani nefungujete jak byste měli.
Na dopis čeká paní,od níž musím ještě do pondělí dostat odpověď. Jsem zvědavá, jestli se obě dočkáme.
Podací číslo: RR689301045CZ
Prosím o zprávu


Produkt

nedoručení doporučeného dopisu za 3 dny


Požadované řešení

chci včas doručit doporučený dopis a stěžuji si myslím právem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2015 12:51, před 9 lety

Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spotřebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy.

Česká pošta, s.p. se bohužel rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.