Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, nejsem člověk který by si běžně stěžoval, ovšem v tomto případě musím podat stížnost na stav pečiva – rohlíků ve vaší nové prodejně v Hustopečích u Brna. Kvalita prodávaných rohlíku je v tak katastrofálním stavu, ze pokud ne sjednáte nápravu v této prodejně nahlásím vše na hygienu a Českou obchodní inspekci v řádné kontrole a prozkoumání tohoto produktu. Vámi nabízené rohlíky, jsou pomačkané potrhané, ve stavu že je odporné je vidět natož koupit. Docela mě mrzí že vám nemohu poslat fotky které jsem nadělal, skutečně vypadají odporně, vzhledem k tomu že tento produkt lidé kupují denně ke konzumaci, je pro mě nepochopitelné proč manažer tohoto obchodu s tím něco nedělá, neřeší to. Jsem Vaším zákazníkem a s vašimi prodejnami zejména v Brně jsme velice spokojeni. Ovšem Hustopece u Brna je hrozná prodejna.
Petr Stepanek
Rohlíky
Jiný dodavatel a rohlíky by neměli být chlazené na tolik ze se rozpadají
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Spotřebitel by měl tuto skutečnost namítnout u obchodníka bez zbytečného odkladu.
Pokud se tato skutečnost opakuje, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.