Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#74824Katastrofální stav pečiva - rohlíků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2024, před 10 měsíci

Petr Stepanek

Znění stížnosti

Dobrý den, nejsem člověk který by si běžně stěžoval, ovšem v tomto případě musím podat stížnost na stav pečiva – rohlíků ve vaší nové prodejně v Hustopečích u Brna. Kvalita prodávaných rohlíku je v tak katastrofálním stavu, ze pokud ne sjednáte nápravu v této prodejně nahlásím vše na hygienu a Českou obchodní inspekci v řádné kontrole a prozkoumání tohoto produktu. Vámi nabízené rohlíky, jsou pomačkané potrhané, ve stavu že je odporné je vidět natož koupit. Docela mě mrzí že vám nemohu poslat fotky které jsem nadělal, skutečně vypadají odporně, vzhledem k tomu že tento produkt lidé kupují denně ke konzumaci, je pro mě nepochopitelné proč manažer tohoto obchodu s tím něco nedělá, neřeší to. Jsem Vaším zákazníkem a s vašimi prodejnami zejména v Brně jsme velice spokojeni. Ovšem Hustopece u Brna je hrozná prodejna.

Petr Stepanek


Produkt

Rohlíky


Požadované řešení

Jiný dodavatel a rohlíky by neměli být chlazené na tolik ze se rozpadají


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2024 17:58, před 10 měsíci

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Spotřebitel by měl tuto skutečnost namítnout u obchodníka bez zbytečného odkladu.

Pokud se tato skutečnost opakuje, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2024 09:07, před 10 měsíci

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2024 14:27, před 9 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2024 09:18, před 8 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.