Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
posílala jsem přes zásilkovnu bálíček,kde bylY nějaké hrnečky,keramický budha a svícen. .Balíček jsem označila POZOR KŘEHKÉ.Obsluha zaásilkovny mi doporučila balíček připojistit,tak jsem balíček pojistila na 1000 korun.Bohužel obsah balíčku dorazil rozbitý.Po podání reklamace u Zásilkovny mě byla reklamace zamítnuta s tím,že porušuji obchodní podmínky o křehkém zboží.
S VYŘÍZENÍM REKLAMACE NESOUHLASÍM.pokud jsem teda porušila podmínky,tak mě obsluha neměla balíček do přepravy vůbec přimnout.
jednalo se o 2 hrnečky,keramického budhu a keramický svícen značky Butlers.Prodavala jsem přes platformu vinted.
moje řešení vidím v tom,že od Zásilkovny dostanu zaplacenou částku 1000 korun za rozbité zboží, Cena pojištěného balíčku.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že z dodání jsou vyloučeny mimo jiné zásilky, které obsahují zboží lehce poškoditelné, křehké a dále také zboží, které je nutno zvláštním způsobem chránit nebo se kterým je nutné zvláštním způsobem nakládat. Odesílatel není oprávněn takovou zásilku předat k přepravě.
Dále se zde uvádí, že Zásilkovna není povinna převzít takové zásilky. V případě, že Odesílatel předá Zásilkovně zásilku vyloučenou z přepravy podle čl. 2.2 Podmínek, nedojde k uzavření smlouvy a Zásilkovna tak nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv škody vzniklé v souvislosti se zásilkou.
V tomto případě se domníváme, že došlo k porušení obchodních podmínek společnosti a reklamace tak byla zamítnuta oprávněně. Pokud by se však spotřebitel domníval, že tomu tak není, může se obrátit na mimosoudní řešení sporů při ČTÚ.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Havlová, vaše reklamace byla zřejmě zamítnuta z důvodu, že došlo k porušení našich všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf). Dle těch je z přepravy vyloučeno zboží, které je svou povahou křehké, jako je například sklo nebo porcelán. Se zněním všeobecných obchodních podmínek odesílatel souhlasí ve chvíli, kdy nám zboží předává do přepravy, odpovídá tím proto za jejich dodržení a Zásilkovna nenese odpovědnost za případnou škodu v případě jejich porušení. Obsluha podacího místa by vám toto měla sdělit. Moc se omlouváme, pakliže vám byly předány rozporuplné informace. Prosíme vás o datum a ID podacího místa, kde vám tyto informace byly sděleny, abychom mohlo dohledat, o kterého pracovníka se jednalo, a postarat se o nápravu, aby se to neopakovalo. Podle trasování totiž vaše zásilka byla podána přes Z-BOX, kde obsluha není přítomna. Nikola, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.