Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Pracuji jako kurýr u Ppl a teď jsem bohužel obejdenal balík přes zasilkovnu do boxu jelikož jsem služebně byl na výpomoc na jiném depu
Zasilkovna měla plný box a společnost měla strašný problém o 100m dal vložit balík tak jsem volal že jsi to vyzvednu na depu u nich strašně velký problém s tím měli ani nejsou schopny napsat blbou sms že se doručení nezdařilo kvůli kapacitě tak jsem volal znovu a řekl jsem jim ať to hodí do jiného boxu proste problémy , mají strašně bordel v systému a nejsou schopny něco vyřešit a vyjít vstříc a straně namyšlený přes hovor jsou
Zasilkovna prostě ještě horší než česká pošta
Odpoved
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Kargere, v případě, že je zákazníkem zvolený Z-BOX plný, měl by proběhnout opětovný pokus o doručení, zásilka proto musí být vrácena zpět na depo. Pokud ani druhý pokus nebude úspěšný, měl byste následně obdržet výzvu, abyste si mohla vybrat preferované náhradní výdejní místo, které vám bude nejvíce vyhovovat. Na depu se denně pohybují tisíce zásilek, proto nedoporučujeme vydávat se zde na vlastní pěst. Je potřeba vyčkat, až proběhnou všechny procesy a vaše radost bude připravena k vyzvednutí. Věříme, že vše proběhne, jak má, a zásilka bude brzy u vás. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.