Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#74835Strašný bordel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2024, před 11 měsíci

Miroslav Karger

Znění stížnosti

Pracuji jako kurýr u Ppl a teď jsem bohužel obejdenal balík přes zasilkovnu do boxu jelikož jsem služebně byl na výpomoc na jiném depu
Zasilkovna měla plný box a společnost měla strašný problém o 100m dal vložit balík tak jsem volal že jsi to vyzvednu na depu u nich strašně velký problém s tím měli ani nejsou schopny napsat blbou sms že se doručení nezdařilo kvůli kapacitě tak jsem volal znovu a řekl jsem jim ať to hodí do jiného boxu proste problémy , mají strašně bordel v systému a nejsou schopny něco vyřešit a vyjít vstříc a straně namyšlený přes hovor jsou
Zasilkovna prostě ještě horší než česká pošta


Požadované řešení

Odpoved


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2024 08:56, před 11 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2024 11:36, před 11 měsíci

Dobrý den, pane Kargere, v případě, že je zákazníkem zvolený Z-BOX plný, měl by proběhnout opětovný pokus o doručení, zásilka proto musí být vrácena zpět na depo. Pokud ani druhý pokus nebude úspěšný, měl byste následně obdržet výzvu, abyste si mohla vybrat preferované náhradní výdejní místo, které vám bude nejvíce vyhovovat. Na depu se denně pohybují tisíce zásilek, proto nedoporučujeme vydávat se zde na vlastní pěst. Je potřeba vyčkat, až proběhnou všechny procesy a vaše radost bude připravena k vyzvednutí. Věříme, že vše proběhne, jak má, a zásilka bude brzy u vás. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2024 09:13, před 10 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2024 10:00, před 9 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.