Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
mám neodbytný pocit, že nejde jen o problém prodejny Albert v centru Cíl na Zahradním městě v Praze, ale o systémový dobře promyšlený podvrh na zákazníky. Ve zmiňované prodejně (a pravděpodobně ve všech prodejnách Albert) začínají nové akce vždy ve středu. To že jsou na akčních regálech vyskládány již v úterý výrobky ve slevě od středy bez cenovek je sice lajdáctví ale nikoliv porušení zákona. Ovšem jiná věc je změna cenovek v běžných regálech v odpoledních až večerních úterních hodinách bez uvedení data, od kterého platí. Všechny ostatní "solidní" řetězce mění ceny buď na noční směně, nebo před otevřením ráno. Možná by vše spravil milý přístup prodavaček a omluva, ale ty jen drze odvětí, že cena platí od zítra, čímž přiznávají že se zde vědomě porušuje zákon. Po třech letech navštěvování této prodejny mi dochází trpělivost a tímto dávám poslední šanci společnosti AHOLD se vyjádřit a situaci napravit. Pokud se ještě jednou setkám s touto praktikou, nahlásím situaci ČOI a dám ruku do ohně za to, že když se ČOI dostaví v půl deváté večer v úterý, najdou minimálně 10 špatných cenovek a AHOLD přispěje do státního rozpočtu i jinak, než daněmi. Předem děkuji za reakci a těším se na ni. Ondřej Sejk
Řešením je změna cen před otevírací dobou jako v jiných řetězcích, což zabere zhruba 10 minut, nebo přinejhorším dvojí cenou s datem od kdy do kdy je platná.
|
Tweet |
Pokud podnikatel uvede cenu přímo u daného zboží, je takovouto nabídkou vázán. Chování, které spotřebitel popisuje, by se dalo považovat za porušení zákazu užívání klamavých obchodních praktik, což je podle zákona o ochraně spotřebitele správní delikt. Spotřebitel může podat podnět k České obchodní inspekci, která je k řešení těchto správních deliktů způsobilá.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.