Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:712
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#7486Zamítnuta reklamace nefunkční klimatizace(děravý chladič klimatizace)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2015, před 9 lety

Peter Pataky

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 5.7: 2015 jsem si na Pražské pobočce zakoupila automobil Hyundai i30 1.4 CVVT, r.v. 2010,stav tachometru 53 748 km.Cena vozu 185 949 Kč. Při testovací jízdě se zjistilo že je nefunkční klimatizace. Prodejcem AAAAuto byla vzhledem k této skutečnosti navržena sleva 15 000 Kč s čím jsem nakonec souhlasila. Avšak než došlo k vyřízení všech formalit, protože vůz byl kupován na úvěr se prodejce rozhodl vzít vůz do jejich servisu kde se na klimatizaci měli podívat a zjistit problém. Tam zjistily že klima byla prázdna, takže došlo k naplnění a následně byla klimatizace prezentována jako funkční. Vzhledem k této skutečnosti nedošlo ke slevě a vůz byl prodán za původní cenu. Následně dne 12.7 klima přestala opět fungovat.Kontaktovala jsem Pražskou pobočku AAAAuto kde mi bylo zděleno že je potřebné dostavit se osobně na sepsání reklamace. Učinila jsem tak dne 22.7 s tím že po sepsání reklamace mě budou kontaktovat telefonicky a upřesní další postup. Telefonicky mi pak bylo oznámené abych navštívila servis ve svém okolí, nechala klimatizací diagnostikovat,ocenit případnou cenu opravy a správu zaslat na reklamační oddělení bazaru. Diagnostika zjistila děravý chladič klimatizace a cena opravy byla odhadnutá na cca 7 000 Kč.Kontaktovala jsem reklamační oddělení a tento fakt jsem oznámila telefonicky.Bylo mi zdělené že to jim k reklamaci nestačí a potřebují servisní správu z razítkem servisu. Servis kde klimatizaci diagnostikovali servisní správu nevystavují bez opravy poruchy.Navštívila jsem tak další dva servisy a odpověď byla stejná. Proto jsem odeslala na reklamační oddělení paragon servisu za diagnostiku a na lístku rukou mechanika napsané ceny za chladič, opravu a náplň a čekala na vyjádření. Dne 5.8. jsem obdržela poštou rozhodnutí o reklamaci.Reklamaci zamítli bez toho aby auto vůbec viděly s tím, cituji: Vada reklamovaná kupujícím je vada, která vychází z prědchozího užívání motorového vozidla.Kupující byl při koupi vozidla upozorněn na jeho horší tech.stav, který je způsoben jeho stářím a počtem najetých kilometrů, a bylo mu rozhodně doporučeno provést důkladnou tech. kontrolu a případné opravy základních tech.agregátu jako motoru........a jiných.Z uvedených důvodů prodávající za reklamovanou vadu nenese žádnou odpovědnost, a proto reklamaci zamítá.
Nic z toho není pravda,při prodeji bylo vozidlo prezentováno jako vůz v perfektním stavu atd.Chtěla bych vidět člověka který jsi půjde koupit vůz za téměř 200 tis ve stavu jak ho popisují v rozhodnutí.
Nasledoval kolotoč telefonátu s reklamačním oddělením, osobní návštěva v Hradecké pobočce,kde jsem byli odbití že se nemají o čem se mnou bavit a za rozhodnutím si stojí. Odmítli se dokonce jít i na auto podívat, protože to nepotřebují. Nasledovaly další telefonáty a dohoda že se musím dostavit na Pražskou pobočku a tam se na auto podívají.Vzhledem ke skutečnostem jsem si již telefonáty začala nahrávat a na dotaz zda si i oni hovory nahrávají mi bylo zdělené že nejsou oprávněný mi na tuhle otázku odpovědět. Podle mně jsou však povinní mi tuhle skutečnost předem oznámit.Na můj oznam že hovor nahrávám mi bylo poděkováno a zděleno že tam alespoň teda mám že mně pozvaly na prohlídku vozu do Prahy. Znělo to jako výsměch.Tak tohle je asi standartní chování AAAček a už dnes vím že nikdy víc nekoupím vůz v tyhle firmě. Původně jsem šla pro úplně jiný a auto(Kia Ceed), telefonicky mi zdělily že je v Praze, na stránkách byli tři, no když jsem dorazil nebylo ani jedno. Taky standart AAAček z označením PPV (právě prodaný vůz).Takto na svých stránkách prodávají spoustu neexistujících aut.


Požadované řešení

Oprava,kompenzace/sleva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2015 17:17, před 9 lety

I pro použité zboží zakoupené v obchodě platí, že spotřebitel může v době 24 měsíců uplatnit právo z vadného plnění. Právo z vadného plnění nemůže uplatnit jen na ty vady, o kterých v době převzetí věděl, že je zboží má. Jedná-li se o věc použitou, nemůže kupující požadovat výměnu věci, ale může požadovat přiměřenou slevu nebo opravu věci, je-li však vada neopravitelná, může požadovat odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.

V případě, že kupující s výsledkem reklamace nesouhlasí (reklamace zamítnuta) a mezi stranami tak nastane spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoliv, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodávajícího (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s požadavkem na opravu věci nebo s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně (to prokazuje přiložený posudek znalce). Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Společnost může zpracovávat osobní údaje (včetně nahrávání a ukládání telefonních hovorů) bez souhlasu zákazníka, jestliže je zpracování nezbytné pro plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je zákazník, nebo pro jednání o uzavření nebo změně smlouvy uskutečněné na návrh zákazníka.

Slouží-li osobní údaje za účel zkvalitňování poskytovaných služeb, může tyto údaje společnost zpracovávat pouze se souhlasem zákazníka, popřípadě potencionálního zákazníka. Souhlas musí být výslovně udělen již na samém začátku hovoru. Může být také udělen při podpisu smlouvy při prodeji zboží, nebo tento souhlas může být také obsažen v obchodních podmínkách, na které smlouva odkazuje. Pro platnost takového to postupu je nicméně nezbytné, aby o něm byl zákazník informován. V případě porušení těchto povinností hrozí společnosti pokuta za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem při zpracování osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2015 13:54, před 9 lety

Vážená paní Patakyová,
děkujeme za Váš podnět a dovolte, abych Vám odpověděl. Nejdříve možná k nahrávání hovorů - reklamační hovory nejsou nahrávány. Kolega vás o tom měl informovat, omlouvám se, pokud tak neučinil dostatečně jasně. Pokud je nějaký hovor nahráván, je upozornění sděleno na začátku hovoru. Nefunkční klimatizaci jsem přeposlal zodpovědným kolegům, kteří rozhodli o proplacení nákladů na její opravu. Kolega Vás bude kontaktovat pro domluvení detailů.Ještě jednou děkuji, že jste využila tohoto fóra a omlouvám se jménem společnosti za způsobené obtíže. Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2015 08:39, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2015 09:09, před 9 lety

Jelikož spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.