Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den ,21.1.2024 jsem v prodejně Billa v Březiněvsi nakupoval , což dělám pravidelně minimálně 2x týdně ,
mimo jiné i ovoce a zeleninu , byl velký problém v nově neskladněné dodávce citronů Clever najít nějakou síťku
bez plesnivých citronů , po cca 10ti pokusech jsem našel balení , kde se mi nezabořil prst do hniloby .
Bohužel doma jsem zjistil minimálně 1 citron z poloviny shnilý a plíseň se šířila na další . Ač to pro mne není rentabilní,
vyrazil jsem zpět / 10+10km / , zástupkyně vedoucí se mi omluvila a vrátila 28,90Kč . Problém je v tom , že shnilé citrony jsou opět v prodeji a to nejen v Bořanovicích ale i v Billa Dolní Chabry . Byl jsem u toho , když bylo zboží přiváženo na "paleťáku" a už bylo plesnivé, nevím jak je možné aby se zboží dostávalo na prodejnu v tomto stavu ?
Proč to od dodavatele berete , případně jak je zboží skladováno ? Nejedná se jen o citrony , stejná situace je s jahodami , pokud se najdou neplesnivé , tak je hniloba cítit na chuti . Všechny jahody druhý den po koupi skončily v bio-popelnici , naprosto nepoživatelné . Vše mám zdokumentováno a podstupuji Čs. obchodní inspekci a hygienické stanici k prošetření . Je zajímavé , že krátce po odvysílání reportáží v tv se situace na nějakou dobu zlepšila a už je to opět totéž.
Citrony Clever 0,5kg 28,90Kč
Zboží bylo s omluvou vráceno a dostal jsem hotovost zpět . Požaduji důslednou kontrolu zboží při příjmu od spedice či dodavatele a následnou pravidelnou kontrolu kvality již vystaveného ovoce a zeleniny.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího, jak již dle popisu spotřebitel učinil. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu, specifičností zboží atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci (https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx), která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.