Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#74868Problémy s pokladnou

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2024, před 11 měsíci

Ludmila Žaludová

Znění stížnosti

Dnes jsem nakupovala v Lidlu Strakonická 63 Praha Chuchle, načetla kartu Lidl, zaplatila kartou, terminál hlásil schváleno, ale pokladní mně oznámila že nemohu odejít jí se neotevřela pokladna, a že musím zaplatit znova. V mobilu jsme našla v internetovém bankovnictví platbu.
Nic nepomohla. Přivolaná vedoucí prodejny p. Jana po mně chtěla platbu také, že ,mně to banka vrátí? Proč by jsem si já měla žádat banku o vratku když problém má prodejna. S pokladnami v této prodejně jsem měla problém už několikrát. Nešlo to řešit jinak? Tuto prodejnu už nenavštívím a ani nedoporučím.


Požadované řešení

Nevím jak problém řešit. Nevím proč jsou problémy s pokladnou, stává se že karty občas nejdou načíst. Pak je problém když nemáte hotovost a plný košík. I sama vedoucí řekla, že se to občas stane lidé zaplatí znova a banka jim jednu platbu vrátí. Je to řešení?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2024 09:10, před 11 měsíci

Jestliže spotřebitel řádně prokázal (např. pomocí mobilní aplikace) na pokladně, že se mu platba za nákup odečetla z účtu, není povinen uhradit nákup nadvakrát. V případě úhrady druhé částky by se totiž mohlo jednat o bezdůvodné obohacení ze strany společnosti (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku), které je společnost povinna na výzvu ochuzenému bezprostředně navrátit. Pokud by tak neučinila, ocitla by se v prodlení a ochuzený by měl možnost navíc požadovat i zákonný úrok z prodlení.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2024 09:20, před 11 měsíci

Dobrý den, paní Žaludová. Mrzí nás, že jste měla v prodejně s platbou potíže. Doporučujeme Vám zaslat požadavek přes kontaktní formulář na našich webových stránkách www.lidl.cz nebo kontaktovat odpovědné kolegy prostřednictvím linky 210 023 400. Kolegové s Vámi vzniklou situaci dořeší. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým Lidl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.3.2024 09:51, před 10 měsíci


Ludmila Žaludová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za pomoc. Peníze mi Lídl vrátil na účet.