Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dnes jsem nakupovala v Lidlu Strakonická 63 Praha Chuchle, načetla kartu Lidl, zaplatila kartou, terminál hlásil schváleno, ale pokladní mně oznámila že nemohu odejít jí se neotevřela pokladna, a že musím zaplatit znova. V mobilu jsme našla v internetovém bankovnictví platbu.
Nic nepomohla. Přivolaná vedoucí prodejny p. Jana po mně chtěla platbu také, že ,mně to banka vrátí? Proč by jsem si já měla žádat banku o vratku když problém má prodejna. S pokladnami v této prodejně jsem měla problém už několikrát. Nešlo to řešit jinak? Tuto prodejnu už nenavštívím a ani nedoporučím.
Nevím jak problém řešit. Nevím proč jsou problémy s pokladnou, stává se že karty občas nejdou načíst. Pak je problém když nemáte hotovost a plný košík. I sama vedoucí řekla, že se to občas stane lidé zaplatí znova a banka jim jednu platbu vrátí. Je to řešení?
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel řádně prokázal (např. pomocí mobilní aplikace) na pokladně, že se mu platba za nákup odečetla z účtu, není povinen uhradit nákup nadvakrát. V případě úhrady druhé částky by se totiž mohlo jednat o bezdůvodné obohacení ze strany společnosti (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku), které je společnost povinna na výzvu ochuzenému bezprostředně navrátit. Pokud by tak neučinila, ocitla by se v prodlení a ochuzený by měl možnost navíc požadovat i zákonný úrok z prodlení.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Žaludová. Mrzí nás, že jste měla v prodejně s platbou potíže. Doporučujeme Vám zaslat požadavek přes kontaktní formulář na našich webových stránkách www.lidl.cz nebo kontaktovat odpovědné kolegy prostřednictvím linky 210 023 400. Kolegové s Vámi vzniklou situaci dořeší. Děkujeme za pochopení. S pozdravem tým Lidl.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za pomoc. Peníze mi Lídl vrátil na účet.