Společnost


Wolt Česko s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74877Studené jídlo, odmítnutí reklamace i žádosti o zrušení objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2024, před 11 měsíci

Ondřej Pavlíček

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dnes jsem si objednal jídlo z Woltu, restaurace mou objednávku víc než 10 minut nechtěla potvrdit, tak jsem kontaktoval podporu a objednávku chtěl zrušit pokud ji restaurace nechce vyřídit.

Alex z podpory mi sdělil, že zrušit objednávku nelze a že do restaurace zavolal a jídlo je prý hotové a kurýr ho vyzvedává a veze přímo ke mě. Což nebyla pravda, kurýr po vyzvednutí udělal 2 další zastávky a v té poslední stál dalších 10 minut. Po více než půl hodině jsem se ozval Alexovi a ten mi s prodlením řekl, že už je jídlo na cestě.

Jídlo dorazilo s velkým zpožděním a bylo studené. Alex odmítl přijmout mou reklamaci služby a nabídl mi velmi chabou kompenzaci za vyhozené jídlo (15% z ceny), které jsem odmítl studené jíst. Nakonec mi v záchvatu emocí vyhrožoval zrušením účtu.

Mám pocit, že došlo k několika porušením mých práv, jak odmítnutím zrušení objednávky ještě než byla přijata restaurací, tak reklamací nedostačující služby.


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2024 11:15, před 11 měsíci

Spotřebitel nás ještě před zodpovězením stížnosti informoval, že jej společnost kontaktovala, omluvila se za pochybení a nabídla adekvátní kompenzaci/řešení situace. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.