Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Dnes jsem si objednal jídlo z Woltu, restaurace mou objednávku víc než 10 minut nechtěla potvrdit, tak jsem kontaktoval podporu a objednávku chtěl zrušit pokud ji restaurace nechce vyřídit.
Alex z podpory mi sdělil, že zrušit objednávku nelze a že do restaurace zavolal a jídlo je prý hotové a kurýr ho vyzvedává a veze přímo ke mě. Což nebyla pravda, kurýr po vyzvednutí udělal 2 další zastávky a v té poslední stál dalších 10 minut. Po více než půl hodině jsem se ozval Alexovi a ten mi s prodlením řekl, že už je jídlo na cestě.
Jídlo dorazilo s velkým zpožděním a bylo studené. Alex odmítl přijmout mou reklamaci služby a nabídl mi velmi chabou kompenzaci za vyhozené jídlo (15% z ceny), které jsem odmítl studené jíst. Nakonec mi v záchvatu emocí vyhrožoval zrušením účtu.
Mám pocit, že došlo k několika porušením mých práv, jak odmítnutím zrušení objednávky ještě než byla přijata restaurací, tak reklamací nedostačující služby.
Vrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebitel nás ještě před zodpovězením stížnosti informoval, že jej společnost kontaktovala, omluvila se za pochybení a nabídla adekvátní kompenzaci/řešení situace. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.