Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Objednala jsem si s předstihem roční dálniční známku. Komunikovali se mnou z adresy czdalnice.cz. Což mě asi zmátlo, a objednávku jsem dokončila a zaplatila.
QR kod nefunguje, na edalnice není má známka prodloužena
podvodný server ?
vrácení peněz !
|
Tweet |
Pokud spotřebitel zadal údaje správně, ale byla mu dodána dálniční známka vadná či neplatná, doporučujeme spotřebiteli u prodávajícího dálniční známku reklamovat.
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že vady dodávky musí být reklamovány bez zbytečného odkladu po jejich zjištění a v případě úplného uhrazení objednávky objednatelem. Reklamace se uplatňuje vždy písemně s doručením na emailovou adresu info@czdalnice.cz.
Ministerstvo dopravy ČR na svých stránkách před těmito stránkami spotřebitele i varuje. Více k této problematice nalezne spotřebitel zde: https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Neplatte-za-elektronickou-dalnicni-znamku-vic,-nez.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.