Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dne 26.2 2024 odjezd autobusu č.111 ze Skalky 19,04h. DUBEČ
Doběhla jsem autobus a řidič mi zavřel do dveří ruce rozjel se a já běžela za autobusem,abych ruce vyrvala ze dveří.
Věřím, že nebudu jediná, kdo si na řidiče stěžuje.
S pozdravem
M.Komendová
***
Napomenuti řidiče
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat ohledně chování řidiče a vzniklé újmy a zaměstnavatel by se měl každou takovou stížností zabývat a pokud se prokáže, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Dále lze učinit také oznámení Policii ČR.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Kontakt na společnost ARRIVA nalezne spotřebitel zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.