Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74912Stížnost na jednání a neplnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 hodin 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2024, před 11 měsíci

jana trnková

Znění stížnosti

Ráda bych si stěžovala na postup řešení š. ***. Škodu jsem nahlásila 11.1.24. Přišel mi mail, že mě někdo bude do 24 hod. kontaktovat. až 19.1.24 se ozval technik a dostavil se 22.1.24.Vše vyfotil a řekl , že máme zaslat fa o opravě. Vše jsme udělali dle pokynů technika. Vůbec s námi nikdo nekomunikoval, nereagoval na maily. Až 8.2.24 mi napsal pan KD, že nebude pojištovna plnit. Chtěla jsem po něm vysvětlení proč, když jsme vše udělali, tak jak nás směrovali Vaši zaměstnanci. Pak vyžadoval foto, z více jak staré záležitosti. Žádného vysvětlení se mi nedostalo. Přestal se mnou komunikovat. Pan manažer KD dle mého nejedná jako s klientem, není mi schopen dát odpověďi na mé otázky. Jsem klient, který jednal toho jak mě Vaše společnost vedla a směrovala.
Ráda bych celou věc vyřídila


Produkt

neplnění a prodleva při řešení


Požadované řešení

Rozumné plnění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2024 11:28, před 11 měsíci

Obecně platí, že pokud byly splněny veškeré podmínky, mělo by být pojistné plnění řádně a včas vyplaceno.

V tomto případě však není zřejmé, čeho se sjednané pojištění týká, a tudíž nemůžeme posoudit splnění podmínek pro poskytnutí pojistného plnění.

V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, info@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

V případě dalších dotazů se spotřebitel může obrátit na naši telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.