Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Účtují si 500 Kč navíc, nedodají doklad o zaplacení, vše okamžitě zasílají na edalnice.cz. Ti s tím nechtějí mít. Nezajímá je, že tyto podvodné stránky existují. Když jsem několikrát volala na jejich telefonní číslo, omlouvají se na, že čeští operátoři jsou zaneprázdnění a přepojí vás na anglicky nebo německy mluvící. Zatím jsem napsala e-mail, který uvedli na telefonní lince servis@vntrica.com (zkusila jsem použít i service@vintrica.com - není upřesněno jak e-mail přesně zní). Jako první odkaz jsem byla přesměrována na tuto stránku (při vyhledání společnosti, která mi strhla peníze, byla nabidnuta stránka www.vintrica.com). Při vyhledávání na stránkách není možnost si mou objednávku najít, přestože to nabízí.
Dálniční známka na rok 2024
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz zpět na účet. Objednávka byla provedena dne 17.02.2024.
|
Tweet |
Webové stránky společnosti (digitalniznamka.cz) jsou již nedostupné. Spotřebiteli doporučujeme se v tomto případě obrátit na Policii ČR.
Více k této problematice nalezne spotřebitel zde: https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Neplatte-za-elektronickou-dalnicni-znamku-vic,-nez.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.