Společnost


Vignette & Visa B.V.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74913Podvodná stránka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2024, před 11 měsíci

Alena Valentková

Znění stížnosti

Účtují si 500 Kč navíc, nedodají doklad o zaplacení, vše okamžitě zasílají na edalnice.cz. Ti s tím nechtějí mít. Nezajímá je, že tyto podvodné stránky existují. Když jsem několikrát volala na jejich telefonní číslo, omlouvají se na, že čeští operátoři jsou zaneprázdnění a přepojí vás na anglicky nebo německy mluvící. Zatím jsem napsala e-mail, který uvedli na telefonní lince servis@vntrica.com (zkusila jsem použít i service@vintrica.com - není upřesněno jak e-mail přesně zní). Jako první odkaz jsem byla přesměrována na tuto stránku (při vyhledání společnosti, která mi strhla peníze, byla nabidnuta stránka www.vintrica.com). Při vyhledávání na stránkách není možnost si mou objednávku najít, přestože to nabízí.


Produkt

Dálniční známka na rok 2024


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz zpět na účet. Objednávka byla provedena dne 17.02.2024.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2024 11:16, před 11 měsíci

Webové stránky společnosti (digitalniznamka.cz) jsou již nedostupné. Spotřebiteli doporučujeme se v tomto případě obrátit na Policii ČR.

Více k této problematice nalezne spotřebitel zde: https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Neplatte-za-elektronickou-dalnicni-znamku-vic,-nez.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2024 08:51, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 11:08, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.