Společnost


ALFA GREEN POWER s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7492Podvodné jednání!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2015, před 9 lety

Ivana Matoušková

Znění stížnosti

Podávám stížnost na firmu ALFA GREEN POWER s.r.o., která je vedena na internetových stránkách jako e-shop SLEV%NA. 24. 7. 2015 jsem objednala u výše uvedené firmy zboží v hodnotě 798,- Kč. Týž den jsem ze svého účtu přeposlala uvedenou částku. Tato firma mi poslala potvrzení objednávky z emailu: eshop@slevona.cz na můj email. Zkušenosti z objednávání zboží z internetových stránek mám a také vím, že všichni dodavatelé zboží nadále komunikují o realizaci expedice produktů. Vzhledem k žádné další komunikaci uvedené firmy se mnou jsem znejistila a začala zjišťovat nečinnost ze strany prodejce. Mnohokrát jsem volala a psala emaily (ovšem bez úspěchu) a dodatečně zjišťovala informace na stránkách věnovaných recenzím podvodných firem. Bohužel až dodatečně.
Proto Vás prosím o prošetření stížnosti na tuto podvodnou firmu.


Produkt

Bombastické tvarovací a hubnoucí Jeggins/Džegíny - 4 kusy!!! Znáte z TV! (-00001) Poznámka: neutrální velikost S - L


Požadované řešení

Vrácení peněz za zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2015 11:28, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 14:56, před 9 lety

Společnost ALFA GREEN POWER s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.