Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Chtel bych podat stiznost na Billu na Makovskeho namesti v Brne. Billa po rekonstrukci vypadá vazne skvele a clovek ocekaval ze se to vse co tam bylo zmeni k lepsimu ale asi ne. Zed po par mesicich od otevreni to nekdy vypada hrozne . Spinave podlahy , shnile ovoce a proste vse dokladani zeleniny a ovoce je na velmi slabe urovni. Prodejna zato nemuze a pokud neudelate neco s tema lidmi vo tam mate tak to tam nikdy nebude vypata tak jak ma. Staci se podivat na okolni billy na namestí svornosti nebo na stránskeho tak se to dost priblizuje k billam co jsou v Raichu. Ale ta na makovskeho namesti ani zdaleka.
Vymena perzonalu.
|
Tweet |
K personálu a dostupnému zboží na prodejně:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Otázka týkající se doplňování zboží není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.
Ke shnilému zboží a špinavým podlahám na prodejně:
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího, jak již dle popisu spotřebitel učinil. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu, specifičností zboží atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci (https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx), která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici (KHS). Kontakty na jednotlivé KHS nalezne spotřebitel zde: https://www.mzcr.cz/krajske-hygienicke-stanice/.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.