Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U výše uvedené společnosti jsem dne 21.5.2015 provedla objednávku
1615565
Seznam Vámi objednaného zboží:
Název Množství Cena bez DPH DPH Celkem s DPH
Kalíšek víno 23cl / 6ks (CX40149230/6) 1.00 ks 209,00 Kč (8,04 EU) 21.0 % 252,89 Kč (9,73 EU)
Šálek 160 Be ( P1750185J1Z) 6.00 ks 80,00 Kč (3,08 EU) 21.0 % 580,80 Kč (22,34 EU)
Podšálek 175 (P1750239J1Z) 6.00 ks 45,00 Kč (1,73 EU) 21.0 % 326,70 Kč (12,57 EU)
Mlékovka 0,25 (P1750474J1Z) 1.00 ks 96,00 Kč (3,69 EU) 21.0 % 116,16 Kč (4,47 EU)
Podnos 37cm (P1751016J1Z) 1.00 ks 110,00 Kč (4,23 EU) 21.0 % 133,10 Kč (5,12 EU)
Mísa oválná 26cm (P1750905J1Z) 1.00 ks 120,00 Kč (4,62 EU) 21.0 % 145,20 Kč (5,58 EU
Platbu jsem provedla ihned. jedenkrát mi odpověděli na email dne 25.5.2015, že zboží odesílají. toto mi párkrát zopakovali i v telefonu. Naposledy minulý týden mi tvrdili, že balík byl již předán dopravní společnosti INTIME. Tu jsem zkontaktovala a vůbec nic o tom nevědí. Jednatel Kavakulenky mi od pondělí telefon nezvedá a mě dochází trpělivost. Pokoušela jsem se přes vzkazy na jejich webových stránkách (které čas od času na několik dní nefungují) i prostřednictvím o STORNO , ale stále nic.
objednané-uhrazené a nedodané zboží
Požaduji dodání zboží do týdne a nebo storno objednávky a vrácení uhrazené částky
Pěkný den Křížová
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Pokud by bylo obdobné jednání běžnou praktikou prodejce, doporučujeme podání trestního oznámení pro trestný čin podvodu.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.