Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#74950Dodáno nesprávné zboží, následně zamítnuta reklamace při snaze o výměnu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2024, před 11 měsíci

Adam Koska

Znění stížnosti

20.11.2023 jsem na Mall.cz koupil televizi Samsung *** za 20 219,- kč. TV mi byla dodána, ale až po rozbalení o Vánocích (a také vyhození původního obalu) a krátkém používání jsem zjistil, že se jedná o jinou značku, navíc model z 2022, u kterého jsem našel prodejní cenu 13 900,-. 29.12. jsem se přes mail obrátil na mall.cz, domluvili jsme se na výměně zboží. Nesprávně zaslanou TV jsem podle instrukcí důkladně obalil bublinkovou fólií, aby se při svozu nepoškodila. Poté, co si přepravní firma 9.2. zboží odvezla, mi přišel z mall.cz stručný mail, že se reklamace zamítá z důvodu vrácení nekompletního, používaného zboží. Přepravní firma přijela dríve, než měla (zavolali 15 minut předem) a ve spěchu jsem jim zapomněl vrátit dálkové ovládání, což bych samozřejmě rád napravil. TV jsem krátce používal, ovšem z obrazovky nebyla sejmuta ani krycí fólie a TV byla ve zcela nepoškozeném stavu. Na mé následné opakované pokusy o kontakt už nepřišla žádná odpověď. Obchod se mi poté původní televizi pokusil vrátit, a to tak, že mi ji bez předchozí domluvy dovezl před dům, když jsem byl v práci (a poté ji opět odvezl do skladu). Následně opět nulová komunikace ze strany mall.cz - v tuto chvíli tak nemám ani televizi, ani vrácené peníze.


Produkt

Samsung ***


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo dodání původně zakoupené televize. Jsem ochodný převzít i původní nesprávný model, pokud mall.cz doplatí cenový rozdíl cca 7000,- kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 11:17, před 10 měsíci

Jestliže zboží nemá vlastnosti, které byly sjednány, je možné jej reklamovat dle § 2169 občanského zákoníku a požadovat dodání zboží v souladu s objednávkou. Přestože to zákon spotřebitelům přímo neukládá, doporučujeme vady reklamovat bez zbytečného odkladu po jejich zjištění. To platí i pro kontrolu zboží po jeho doručení či zakoupení.

Pokud společnost na dálku reklamaci uznala a přislíbila spotřebiteli výměnu televize, je povinna tak učinit. Výjimkou by byla situace, kdy by došlo k podstatné změně okolností (zjištění mechanického poškození apod.), nezaslání ovladače touto podstatnou změnou okolností ale není (spotřebitel je však povinen vrátit ovladač dodatečně).

O případném zamítnutí reklamace a vrácení televize spotřebiteli by však měl být spotřebitel předem informován, aby ji mohl převzít.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.2.2024 16:19, před 10 měsíci

Dobrý den, dle zjištěných informací bude, po doručení výrobku zpět na náš sklad, vystaven dobropis a dojde k vrácení platby. S pozdravem zákaznický servis, overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.3.2024 12:00, před 10 měsíci


Adam Koska

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, po intervenci ze strany D-Testu Mall.cz konečně začal komunikovat, do týdne mi byly peníze vráceny. Děkuji D-Testu za pomoc s prodejcem, který se mě při vyřizování reklamace pokusil zcela odignorovat.