Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Reklamoval jsem hodinky samsung watch 6 pod sklem asi gorilla glass(nebo lepsi )je mirne odlepeny displej plne funkcni ale viditelna vzduchova mezera a rekjlamoval jsem mereni spanku detekce az za 2hodiny po usnuti zadne mechanicke poskozeni jde opravdu jen o rutinu co se tyce vzhledu a software nebo cidla
do 14 dnu me prisla zprava ze reklamace zamitnuta z duvodu mechanickeho poskozeni nechapu kde jako to mechanicke poskozeni bylo slo o vnitrni nedostatek
neustala komunikace ze jsem predal zbozi radne a bez zadneho poskozeni a urgoval jsem o jejich zaznamy z kamery at vse proveri atd..
samsung wear 6 47mm
chci dostat hodinky zpet v opravenem stavu jak jsem je reklamoval ne abych platil za opravu mnou nezpusobeneho poskozeni z vyroby
|
Tweet |
K poškození zboží v reklamačním řízení:
V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.
K zamítnuté reklamaci:
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Zároveň platí, že v případě reklamace uplatněné v průběhu jednoho roku od převzetí věci, se má za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a společnosti dTest za vyjádření. Tento případ pro Vás ráda ověřím, ovšem prosím Vás o uvedení referenčního údaje (číslo objednávky, faktury nebo reklamace). Za Vaši odpověď Vám předem děkuji. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
***
zakoupeno 24,9,2023
prosim o opravu v ramci reklamace jak jsem psal hodinky byly !! v zanovnim stavu pouze esteticka zavada pod sklem
nebo odstoupeni od smlouvy a vraceni penez zbozi si radeji zakoupim u originalniho prodejce nikoli u alzy dekuji za pochopeni
Dobrý den, pane Chmelaři, děkuji Vám za doplnění údajů. K tomuto případu jsme Vám již opakovaně podali vyjádření, v rámci oddělení péče o zákazníky. Na produktu bylo evidováno mechanické poškození, které není v souladu se záručnímu podmínkami výrobce. Je tedy možná pouze oprava, hrazená z Vaší strany. Pokud s vyřízením neosuhlasíte, můžete se obrátit na soudního znalce v oboru, který Vám vydá nestranný posudek. Naše rozhodutní je vtuto chvíli platné a neměnné. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
NA Alze mam nakoupeno za dost penez a takto se k vam zachovaji
nechapu to z noveho vyrobku udelali zmetek rozbity ktery nemusi opravovat je to obchazeni zaruky Alzy nyni bych presel a obratil se na SOUDNIHO ZNALCE
popripade pripad klidne budu resit soudne nejde o kolik kc se jedna jde o to ze se mi nelibi za vsechny lidi co provadi a je nacase aby s tim nekdo neco delal treba dat to do televize jsem pro vsechny pokusy
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. Detaily objednávky byly přesunuty do referenčních údajů.
S ohledem na to, že spotřebitel nastínil další postup, ponecháváme stížnost přeřazenou na něj, aby mohl informovat o dalším vývoji stížnosti.
Vyrizeno dobropisem jeste musim donest nabijecku a kabel koupil jsem si vyrobek jinde takze mam vse vcetne krabicky
takze doufam ze to dopadne jak slibuji
Dodejte nám zbývající produkty
Abychom vám mohli vrátit peníze, přineste nám zboží včetně jeho kompletního příslušenství na kteroukoliv naši pobočku.
Dobrý den,
těší mě, že se situaci podařilo vyřešit.
Po dokompletaci produktu bude dobropis uvolněn k proplacení, stačí si jen zvolit způsob.
S pozdravem Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky
dobropis jsem obdrzel diky za kladne vyrizeni reklamace
Dobrý den,
z naší strany je případ již vyřízen a nemáme co více sdělit. Prosím tedy o uzavření případu.
Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost