Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v Albertu se mi často stává, že je mi namarkována jiná cena, než se inzeruje, případně zboží, které je v letáku uvedeno jako akční, potom na prodejně vůbec v akci není. Při posledním nákupu tomu tak bylo např. u polotučného mléka Basic, Relax džusů a kávy Tchibo. Džusy a kávu jsem si kvůli velice rozdílné ceně raději ani nekoupila, nicméně mohu doložit fotky s avizovanou cenou a namarkovanou cenou pro mléko.
Co je však mnohem více alarmující, je skutečnost, že je možné si na prodejně (Zíkova, Olomouc) zakoupit ZKAŽENÉ MASO! Chápu, že jsou vedra, ale pokud už se zaměstnancům stane, že je maso mimo chladící prostory delší dobu, tak jak si můžou vůbec dovolit ho dát ještě k prodeji? Také mohu doložit fotografie (zelenošedé části masa) a jen lituji, že nelze zdokumentovat i smrad, který po otevření balíčku s kuřecími stehny nemůžu z bytu vůbec vyvětrat!
Taky mě záráží, že na pečivu si vesele posedávají zelené mouchy, které předtím mohly lézt po kdovíjakých exkrementech a situace též nikomu nevadí. V žádném jiném supermarketu v okolí jsem se s ničím podobným nesetkala.
Nejsem člověk, který by si často na něco stěžoval, většinou nad rozdílnými cenami jen mávnu rukou, než abych se hádala a zdržovala tím ostatní zákazníky, ale po tomhle posledním zážitku už se mi nechce mlčet.
Stížnost jsem napsala i na facebook hypermarketu spolu s fotografiemi, vzhledem k tomu, že jsem nemohla dohledat nějakou albertovskou knihu stížností. Pokud se nedočkám žádné uspokojivé reakce, budu si stěžovat i na potravinářské inspekci.
Vrácení peněz za zboží
|
Tweet |
Pokud podnikatel uvede cenu přímo u daného zboží, je takovouto nabídkou vázán. Chování, které spotřebitel popisuje, by se dalo považovat za porušení zákazu užívání klamavých obchodních praktik, což je podle zákona o ochraně spotřebitele správní delikt. Spotřebitel může podat podnět k České obchodní inspekci, která je k řešení těchto správních deliktů způsobilá.
Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tuto dobu lze zboží reklamovat.
Spotřebitel může podat též podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.