Počet nahlášených stížností: | 185 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
přes portál Ticket365 jsem dne 15.7.2020 zakoupila vstupenky na představení Miroslava Donutila v UH,které se mělo
konat 26.10.2020
Úhrada vstupenek byla provedena platbou z účtu
Pořád mi psali jen to,že vystoupení bylo zrušeno a o náhradním termínu mě budou informovat.Psala jsem e-
mail,bohužel bez odpovědi.Žádná reakce.
Za vstupenky jsem zaplatila necelých 900,- korun
Byla bych ráda alespoň za nějakou odpověď a vrácení úhrady za představení,které se už snad ani konat nebude a
pokud ano,zakoupené vstupenky už stejně platit nebudou.
S pozdravem Baumrukrová
Byla bych ráda alespoň za nějakou odpověď a vrácení úhrady za představení,které se už snad ani konat nebude a
pokud ano,zakoupené vstupenky už stejně platit nebudou.
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Podle informací zveřejněných v insolvenčním rejstříku (https://1url.cz/vKm5m) bylo dne 16. 3. 2022 rozhodnuto o úpadku společnosti Ticket 365 s.r.o. Spotřebitel měl tedy přihlásit svou pohledávku vůči společnosti (nárok na vrácení ceny vstupenek) do insolvenčního řízení. Měl tak učinit do 2 měsíců ode dne zveřejnění usnesení soudu o úpadku společnosti v insolvenčním rejstříku (tj. nejpozději do 16. 5. 2022).
K přihláškám, které budou podány po uplynutí výše uvedené lhůty, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky nebudou v insolvenčním řízení uspokojeny. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Pokud byl portál Ticket 365 s.r.o. pouze zprostředkovatelem prodeje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky. O vrácení peněz by tak bylo vhodnější kontaktovat přímo pořadatele kulturní akce.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.