Společnost


Ticket 365 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:185
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74967Zrušení představení a nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.02.2024, před 10 měsíci

Ingrid Baumrukrová

Znění stížnosti

Dobrý den,
přes portál Ticket365 jsem dne 15.7.2020 zakoupila vstupenky na představení Miroslava Donutila v UH,které se mělo
konat 26.10.2020

Úhrada vstupenek byla provedena platbou z účtu
Pořád mi psali jen to,že vystoupení bylo zrušeno a o náhradním termínu mě budou informovat.Psala jsem e-
mail,bohužel bez odpovědi.Žádná reakce.
Za vstupenky jsem zaplatila necelých 900,- korun

Byla bych ráda alespoň za nějakou odpověď a vrácení úhrady za představení,které se už snad ani konat nebude a
pokud ano,zakoupené vstupenky už stejně platit nebudou.

S pozdravem Baumrukrová


Požadované řešení

Byla bych ráda alespoň za nějakou odpověď a vrácení úhrady za představení,které se už snad ani konat nebude a
pokud ano,zakoupené vstupenky už stejně platit nebudou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 12:19, před 10 měsíci

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Podle informací zveřejněných v insolvenčním rejstříku (https://1url.cz/vKm5m) bylo dne 16. 3. 2022 rozhodnuto o úpadku společnosti Ticket 365 s.r.o. Spotřebitel měl tedy přihlásit svou pohledávku vůči společnosti (nárok na vrácení ceny vstupenek) do insolvenčního řízení. Měl tak učinit do 2 měsíců ode dne zveřejnění usnesení soudu o úpadku společnosti v insolvenčním rejstříku (tj. nejpozději do 16. 5. 2022).

K přihláškám, které budou podány po uplynutí výše uvedené lhůty, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky nebudou v insolvenčním řízení uspokojeny. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Pokud byl portál Ticket 365 s.r.o. pouze zprostředkovatelem prodeje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky. O vrácení peněz by tak bylo vhodnější kontaktovat přímo pořadatele kulturní akce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2024 11:23, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 11:58, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.