Společnost


CO2 offset s.r.o.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74973Stížnost na neoprávněně naúčtovaný poplatek za dálniční známku.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.02.2024, před 11 měsíci

Jiří Bulín

Znění stížnosti

Dne 28.2.2024 jsem zakoupil u společnosti CO2 offset s.r.o., Jičínská 226/17, Praha 3 elektronickou dálniční známku a to na internetovém portálu CZDALNICE. Byl mi neoprávněně a protizákonně naúčtován poplatek (EKO Manipulační poplatek vč.21% DPH) ve výši 123,97 Kč. Tuto částku požaduji vrátit na můj bankovní účet, ze kterého proběhla platba. Pokud nebude neoprávněný poplatek do týdne navrácen na můj účet, budu nucen podniknout další kroky k nápravě protiprávního jednání.

Jiří Bulín, e-mail.: ***


Požadované řešení

Navrácení neoprávněně a protizákonně naúčtovaného poplatku ve výši 123,97 Kč na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 13:19, před 11 měsíci

Prodávající je povinen jednoznačně informovat spotřebitele o ceně elektronické dálniční známky, ceně, kterou si účtuje za poskytnutí služby a o celkové ceně. Dle obchodních podmínek společnosti CO2 offset s.r.o. (dostupných zde: https://skznamka.sk/sk/pages/terms-conditions) je cena zahraniční známky stanovena přepočtem do Kč v souladu s platným interním devizovým kurzem odpovídající měny, přičemž cena elektronické dálniční známky zahrnuje i manipulační poplatek dodavatele.

Spotřebitel je tedy na skutečnost existence manipulačního poplatku upozorněn předem v obchodních podmínkách. Při koupi dálniční známky by tato částka navíc měla být i zřetelně zobrazena v souhrnu vyúčtování předtím, než se spotřebitel rozhodne známku zakoupit.

Zároveň upozorňujeme spotřebitele, že Ministerstvo dopravy ČR na svých stránkách před těmito stránkami spotřebitele i varuje. Více k této problematice nalezne spotřebitel zde: https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Neplatte-za-elektronickou-dalnicni-znamku-vic,-nez.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2024 11:31, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 12:05, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.