Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Neustálé obtěžování zasíláním výherních poukazů, za účelem objednávky jejich zboží... Nic jsem si od nich nikdy neobjednala... Nevyžádaná pošta, zcizení mojí poštovní identity...Již cca rok mne obtěžuje pošta od Beauty Market s.r.o. se zasíláním rádoby výherních poukazů!!! Dle mého názoru je to neklá, podvodná činnost...
Nevím kde tuto činnost odvolat, nic jsem si neobjednala, a na internetu není možnost zrušit zasílání zásilek..
Žádám o prověření firmy Beauty Market s.r.o. a jeji činnosti s rozesíláním nevyžádané pošty s klamavým obsahem.
zasílání nevyžádané pošty od Beauty Market s.r.o.
okamžité zrušení zasílání nevyžádané pošty od Beauty Market s.r.o.
|
Tweet |
Nabídka výhry vázaná na nákup zboží je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 2 k zákonu o ochraně spotřebitele. Jedná se totiž o agresivní obchodní praktiku dle § 5b zákona o ochraně spotřebitele, která může zásadním způsobem pozměnit chování spotřebitele tak, že se rozhodne k nákupu, který by za jiných okolností neudělal.
Spotřebitel se může obrátit se stížností na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.
Výmaz osobních údajů:
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal žádost o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele. Pokud podnikatel nebude reagovat na e-mail (beautymarketcz@gmail.com), doporučujeme spotřebiteli podat písemnou žádost o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele a to doporučeně a s dodejkou na adresu sídla společnosti (Rybná 716/24, 110 00 Praha), neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané žádosti.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozuměl, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.