Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#74983Zbytečné naštvání zákazníka.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.02.2024, před 10 měsíci

Ivo Janák

Znění stížnosti

Patřím k letitým pravidelným zákazníků Penny.Při nákupu jsem jako vždy označil Penny kartu v turniketu a slyšel pípnutí. Po pročtení ůčtenky jsem však zjistil, že to kartu nezaznamenalo, čili ůtrata bez karty. Vrátil jsem se do obchodu ale vedoucí VN řekl že bez opětovného přepočítaní nákupu nelze nic dělat, což už nešlo. Ačkoliv mladý chlapec u pokladny přiznal chybu ,že mě neupozornil že mě karta neprošla nic z toho. pokladní:*** . Nejde ani o částku 50Kč bez karty, ale o rozčílení , co vše si zákazník musí kontrolavat aby nepřišel k ůhoně. Již parkrát se mi stalo že zboží ve slevě bylo zkažené, ale to beru jako moje riziko nákupu..Nechcete doufám odrazovat zákazníky :)
PRODEJNA Penny Market sro Počernická 257, 25073 RADONICE 519 bRANDÝS N.l.


Požadované řešení

Alespoň omluva by se slušela , což nebylo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2024 08:11, před 10 měsíci

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Pokud nebyla karta řádně načtena i přes její přiložení, jedná se pravděpodobně o systémovou chybu. V takovém případě se domníváme, že by spotřebitel mohl požadovat doplacení rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Vzniklou situaci je vhodné řešit ihned na prodejně. Společnost je případně možné kontaktovat také prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.penny.cz/kontakty.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2024 13:23, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 13:06, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.