Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Rychlík EC 113 Praha- Krakov, vagóny ze 70 let. Prosezene "lavice", průvan od oken, hluk. Je to ostuda, že v dnešní době je Národní dopravce schopný na mezinárodní trať připojit takový vůz. Tuto zkusenost budu upřímně šířit dál.Příště už jedině autem. Díky ČD
Vrátit jízdné a vagóny sešrotovat.
Zrušit klamavou reklamu v TV. Nevím kde jezdí vagóny z reklam.
|
Tweet |
Pokud služba neodpovídala objednávce, je možné podat reklamaci. Jako nejvhodnější reklamační nárok se jeví sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.