Společnost


Muziker, a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#74990Nedodržení garance nejnižší ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2024, před 11 měsíci

Lukáš Štrébl

Znění stížnosti

Dobrý den, obchod mi po splnění všech podmínek uvedených na webových stránkách nedal nabídku nižší ceny u zboží NGT Carp Stalker Black 1+1 2,4 m 2,0 lb 2 díly, než je cena konkurence. I když uznal nárok, nabídku odmítá zaslat.Odůvodňuje to vyšší nákupní cenou než je prodejní na konkurenčním webu. Toto ale není v podmínkách uvedeno. Naopak, je zde uvedeno "Naši operátoři tě budou kontaktovat a navrhnou nabídku bez výjimek" - dle mého názoru se pak jedná o klamavou reklamu.


Produkt

NGT Carp Stalker Black 1+1 2,4 m 2,0 lb 2 díly


Požadované řešení

Zaslání nabídky nejnižší ceny na trhu dle podmínek garance na webu muziker.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2024 09:12, před 11 měsíci

Společnost na svých stránkách uvádí, že poskytuje garanci nejlepší ceny.

Aby spotřebitel získal nejlepší cenu produktu před koupí, je třeba aby:
. našel produkt, který si chce zakoupit na e-shopu prodávajícího,
. kliknul na možnost "Garance nejnižší ceny",
. vyplnil formulář s požadovanými políčky a také odkazem na lepší nabídku, kterou našel.

Společnost také uvádí výjimky, garance nejnižší ceny nemůže být uplatněna. Jedná se například o situaci, kdy je lepší cena u konkurence dosažena použitím slevového kupónu. Dle popisu stížnosti se však domníváme, že žádná z výjimek nebyla naplněna a spotřebitel by tak měl mít právo na poskytnutí nejnižší ceny v souladu s podmínkami uvedenými na stránkách prodávajícího.

Pokud by nejnižší cena i přes splnění podmínek poskytnuta nebyla, mohlo by se jednat o nekalosoutěžní praktiku, konkrétně pak klamavou reklamu podle § 2977 Občanského zákoníku. Zde je v odst. 2 písm. c) uvedeno, že při posuzování, zda je reklama klamavá, se přihlédne ke všem jejím výrazným znakům, zvláště se přihlédne k údajům, které reklama obsahuje ohledně podmínek, za nichž se zboží dodává nebo služba poskytuje.

Pokud by bylo prokázáno, že o klamavou reklamu skutečně jde, mohla by osoba, jejíž právo bylo nekalou soutěží ohroženo nebo porušeno, proti rušiteli požadovat, aby se nekalé soutěže zdržel nebo aby odstranil závadný stav. Dále může požadovat přiměřené zadostiučinění, náhradu škody a vydání bezdůvodného obohacení (§ 2988 OZ).

O tom, zda se skutečně jedná o klamavou reklamu či nikoliv však může rozhodnout Česká obchodní inspekce. Podnět je možné podat na webové adrese https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2024 13:24, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 13:11, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.