Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#74996Nevyplaceni penez

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2024, před 10 měsíci

Veronika Janickova

Znění stížnosti

Čas od času si smažu profil na vinted a založím si nový profil. Jde o to, že vystavené věcy čas od času prefotim a přijde mi zbytečné vše postupně mazat a znovu přidávat... Takže to raději smažu celý profil a založím nový! Nikdy nebyl problem. Ovsem teď po založení noveho profilu a smazáním starého profilu mi nechcou schválit můj jediný iban! Opravdu nemám nikoho, kdo by mi svůj iban poskytl... V obchodních podmínkách mají pouze to, že člověk nesmí mít dva profily. Coz já nemám! Teď nemám ani oblečení a ani peníze.... Navíc v obchodních podmínkách vůbec nepíšou o tom jak dlouho mohou zdržovat a shromažďovat soukromé informace o mě, po zrušení profilu. Nikde nepíšou, že když si založíte vinted, že ho musíte mít do konce života


Požadované řešení

Chci aby vymazali všechny informace z mého již zrušeného profilu a následně mi povolili můj stávající iban a přestali zdržovat peníze...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2024 09:50, před 10 měsíci

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že spotřebitel má povoleno mít pouze jeden účet. Dále je zde uvedeno, že uživatel nesmí mazat a znovu zařadit na seznam stejné předměty vícekrát nebo více předmětů najednou.

Pokud budou porušena pravidla společnosti, může dojít mimo jiné také k blokaci účtu. Blokací se mimo jiné rozumí také zabránění ve vytvoření nového uživatelského účtu na stránkách.

V případě, že společnost Vinted uplatní své právo výše uvedené, má dotčený uživatel možnost rozhodnutí společnosti Vinted napadnout prostřednictvím kontaktního formuláře (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).

Co se týče shromažďování a používání osobních údajů uživatelů, je na stránkách společnosti uvedeno, že osobní údaje jsou shromažďovány a používány do okamžiku deaktivace uživatelova účtu Vinted nebo po dobu 5 let v případě neaktivního účtu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2024 13:27, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 13:13, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.