Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Čas od času si smažu profil na vinted a založím si nový profil. Jde o to, že vystavené věcy čas od času prefotim a přijde mi zbytečné vše postupně mazat a znovu přidávat... Takže to raději smažu celý profil a založím nový! Nikdy nebyl problem. Ovsem teď po založení noveho profilu a smazáním starého profilu mi nechcou schválit můj jediný iban! Opravdu nemám nikoho, kdo by mi svůj iban poskytl... V obchodních podmínkách mají pouze to, že člověk nesmí mít dva profily. Coz já nemám! Teď nemám ani oblečení a ani peníze.... Navíc v obchodních podmínkách vůbec nepíšou o tom jak dlouho mohou zdržovat a shromažďovat soukromé informace o mě, po zrušení profilu. Nikde nepíšou, že když si založíte vinted, že ho musíte mít do konce života
Chci aby vymazali všechny informace z mého již zrušeného profilu a následně mi povolili můj stávající iban a přestali zdržovat peníze...
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že spotřebitel má povoleno mít pouze jeden účet. Dále je zde uvedeno, že uživatel nesmí mazat a znovu zařadit na seznam stejné předměty vícekrát nebo více předmětů najednou.
Pokud budou porušena pravidla společnosti, může dojít mimo jiné také k blokaci účtu. Blokací se mimo jiné rozumí také zabránění ve vytvoření nového uživatelského účtu na stránkách.
V případě, že společnost Vinted uplatní své právo výše uvedené, má dotčený uživatel možnost rozhodnutí společnosti Vinted napadnout prostřednictvím kontaktního formuláře (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).
Co se týče shromažďování a používání osobních údajů uživatelů, je na stránkách společnosti uvedeno, že osobní údaje jsou shromažďovány a používány do okamžiku deaktivace uživatelova účtu Vinted nebo po dobu 5 let v případě neaktivního účtu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.