Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaslany produkt (baterie m.telefonu) z e-shopu,ktery je nefunkcni a ze strany shopu neuznana reklamace,protoze poslal baterii bez vodoznaku a najednou tam byt ma.Pry neni "dement" a podle prodavajiciho chci vymenit starou baterii za novou
mobilni batrie
Vymena zbozi nebo navraceni penez
|
Tweet |
Spotřebitel by měl prokázat, že reklamovaná baterie mobilního telefonu byla skutečně zakoupena u dané společnosti. K tomu je vhodné dohledat příslušné platební doklady jako účtenku či výpis z bankovního účtu, který potvrzuje provedenou transakci. Bylo-li zboží zasláno prostřednictvím poštovních služeb, je vhodné uschovat i doklad prokazující doručení zboží, popřípadě také původní obal.
Identifikace konkrétního kusu zboží by rozhodně neměla být vázána na štítek s logem či názvem společnosti (vodoznak - průsvitná ochranná známka), zvláště pokud takové označení lze snadno odstranit. Pomoci zde může například výrobní číslo, pokud je zaznamenáno i v objednávce nebo na platebním dokladu.
Jestliže kupující doloží platební doklad na zboží, které společnost skutečně nabízí, je na prodávajícím, aby vyvrátil, že se jedná o jím prodaný výrobek.
Společnost UniCenter s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.