Společnost


UniCenter s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7501Poslané vadné zboži a neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2015, před 9 lety

Petr Belušiak

Znění stížnosti

Zaslany produkt (baterie m.telefonu) z e-shopu,ktery je nefunkcni a ze strany shopu neuznana reklamace,protoze poslal baterii bez vodoznaku a najednou tam byt ma.Pry neni "dement" a podle prodavajiciho chci vymenit starou baterii za novou


Produkt

mobilni batrie


Požadované řešení

Vymena zbozi nebo navraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2015 15:50, před 9 lety

Spotřebitel by měl prokázat, že reklamovaná baterie mobilního telefonu byla skutečně zakoupena u dané společnosti. K tomu je vhodné dohledat příslušné platební doklady jako účtenku či výpis z bankovního účtu, který potvrzuje provedenou transakci. Bylo-li zboží zasláno prostřednictvím poštovních služeb, je vhodné uschovat i doklad prokazující doručení zboží, popřípadě také původní obal.

Identifikace konkrétního kusu zboží by rozhodně neměla být vázána na štítek s logem či názvem společnosti (vodoznak - průsvitná ochranná známka), zvláště pokud takové označení lze snadno odstranit. Pomoci zde může například výrobní číslo, pokud je zaznamenáno i v objednávce nebo na platebním dokladu.

Jestliže kupující doloží platební doklad na zboží, které společnost skutečně nabízí, je na prodávajícím, aby vyvrátil, že se jedná o jím prodaný výrobek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 14:42, před 9 lety

Společnost UniCenter s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.