Společnost


Dopravní podnik Ostrava a.s.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75012Bezohledné chování řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2024, před 10 měsíci

Jiří Vopat

Znění stížnosti

Dne 2.3.2024 jsem dobíhal na atobus č.39 který jel ze směru Poruby zastávka Mariánskohorská,ačkoliv bylo jen 9.37 a odjezd měl být 9.40 řidič viděl že dobíhám bezohledně odjel o 3 minuty spíše Sem starší člověk tak mě toto jednání pána řidiče zklamalo.


Požadované řešení

Myslím že když vidí řidič staršího člověka měl by být vstřícný a pomáhat mu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2024 12:45, před 10 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost ke společnosti Dopravní podnik Ostrava a.s. je možné podat prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.dpo.cz/pro-cestujici/napiste-nam/stiznost.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2024 13:33, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 13:31, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.