Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.3.2024 jsem dobíhal na atobus č.39 který jel ze směru Poruby zastávka Mariánskohorská,ačkoliv bylo jen 9.37 a odjezd měl být 9.40 řidič viděl že dobíhám bezohledně odjel o 3 minuty spíše Sem starší člověk tak mě toto jednání pána řidiče zklamalo.
Myslím že když vidí řidič staršího člověka měl by být vstřícný a pomáhat mu.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost ke společnosti Dopravní podnik Ostrava a.s. je možné podat prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.dpo.cz/pro-cestujici/napiste-nam/stiznost.html.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.