Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7502GOOD SHAVE - dámské žiletky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2015, před 9 lety

Michaela Frýdková

Znění stížnosti

Na základě telefonní nabídky jsem přijala zaslání balíčku, který měl obsahovat dámské břity GS WOMAN REG.
1) balíček měl být zadarmo
2) že mi bude chodit neustále a opakovaně, o tom mě nikdo neinformoval.

Nemám internet k dispozici, na faktuře není uvedená adresa, nemám se na koho obrátit, abych zaslala zrušení zasílání balíčku. Proto se přidávám k dalším spotřebitelům a píši sem.

Faktura obsahuje pouze P.O.BOX bez názvu společnosti.Jak se přesvědčím o tom, že jim bude žádost doručena?

Děkuji Michaela Frýdková


Produkt

GOOD SHAVE dámské žiletky


Požadované řešení

Zrušení opakované zásilky. Nemám o to zájem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2015 10:29, před 9 lety

Spotřebiteli doporučujeme zaslat oznámení o ukončení smlouvy písemně na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii. Projev vůle působí od okamžiku, kdy má adresát možnost se s dopisem seznámit. Tím může být např. doručení dopisu obsahujícího projev vůle do bytu adresáta či do jeho poštovní schránky, popřípadě i vhození oznámení do poštovní schránky o uložení takové zásilky. Není nutné, aby se s obsahem dopisu adresát skutečně seznámil. Stačí jen, že tu možnost měl.
Pokud prodejce záměrně poštovní zásilky nepřebírá, lze si vypomoci zákonnou domněnkou doby, kdy zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

Zákon dává spotřebiteli právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu v případech uzavření smlouvy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (klasicky přes internet či po telefonu), v případech uzavření smlouvy mimo obvyklé obchodní prostory a v případě uzavření smlouvy o spotřebitelském úvěru. Spotřebitel může od takovéto smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 14:37, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.