Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Na základě telefonní nabídky jsem přijala zaslání balíčku, který měl obsahovat dámské břity GS WOMAN REG.
1) balíček měl být zadarmo
2) že mi bude chodit neustále a opakovaně, o tom mě nikdo neinformoval.
Nemám internet k dispozici, na faktuře není uvedená adresa, nemám se na koho obrátit, abych zaslala zrušení zasílání balíčku. Proto se přidávám k dalším spotřebitelům a píši sem.
Faktura obsahuje pouze P.O.BOX bez názvu společnosti.Jak se přesvědčím o tom, že jim bude žádost doručena?
Děkuji Michaela Frýdková
GOOD SHAVE dámské žiletky
Zrušení opakované zásilky. Nemám o to zájem.
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme zaslat oznámení o ukončení smlouvy písemně na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii. Projev vůle působí od okamžiku, kdy má adresát možnost se s dopisem seznámit. Tím může být např. doručení dopisu obsahujícího projev vůle do bytu adresáta či do jeho poštovní schránky, popřípadě i vhození oznámení do poštovní schránky o uložení takové zásilky. Není nutné, aby se s obsahem dopisu adresát skutečně seznámil. Stačí jen, že tu možnost měl.
Pokud prodejce záměrně poštovní zásilky nepřebírá, lze si vypomoci zákonnou domněnkou doby, kdy zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.
Zákon dává spotřebiteli právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu v případech uzavření smlouvy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (klasicky přes internet či po telefonu), v případech uzavření smlouvy mimo obvyklé obchodní prostory a v případě uzavření smlouvy o spotřebitelském úvěru. Spotřebitel může od takovéto smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.