Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Za loňský rok, to jest 2023 mi nepřišly žádné slevové kupony. Rád jsem k vám jezdil nakupovat (25 km), ale od začátku tohoto roku (2024) jsem nákupy v Tesco Rokycanská z těchto důvodů ukončil.
Karel Klvaň, Rokycany.
Řešení nechám na vás.čč
|
Tweet |
V podmínkách programu Clubcard je uvedeno, že termín nejbližšího vyúčtování je dostupný na www.clubcard.cz a na zákaznické lince 800 222 555.
V případě, že člen nedostane po skončení příslušného období Clubcard poukázky, na které mu vznikl nárok, a zároveň do jednoho měsíce od předpokládaného data obdržení vyúčtování uvedeného na účtence neučiní reklamaci na bezplatné zákaznické lince, nárok na jejich získání mu zaniká.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitel nás informoval, že se stížností nechce dále zabývat. Stížnost tedy uzavíráme s nedosažením dohody.