Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Klient Uniqy mi nechtě rozbil čelní sklo po týdnu vyřízování a shánění dokumentu pro pojištovnu,mi po měsíci došel dopis s tím že jsem neprokázal jednu ze dvou podmínek při plnění náhrady škody,nechápu co po mě chtějí a jejich nekomunikace je super,
Řešení?s penězi už nepočítám tak jen pro ostatní lidi at ví co je čeká
|
Tweet |
V tomto případě je podstatné, jak je specifikována pojistná událost v pojistných podmínkách a jaké se k ní vztahují výluky.
Spotřebiteli lze doporučit sepsání nesouhlasu s výsledkem pojistného šetření a požadovat vyplacení pojistného plnění v souladu s konkrétními články pojistných podmínek, které upravují nárok na vyplacení pojistného plnění.
Společnost UNIQA pojišťovna, a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.