Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7504Řešení škodné události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2015, před 9 lety

Richard Fiala

Znění stížnosti

Klient Uniqy mi nechtě rozbil čelní sklo po týdnu vyřízování a shánění dokumentu pro pojištovnu,mi po měsíci došel dopis s tím že jsem neprokázal jednu ze dvou podmínek při plnění náhrady škody,nechápu co po mě chtějí a jejich nekomunikace je super,


Požadované řešení

Řešení?s penězi už nepočítám tak jen pro ostatní lidi at ví co je čeká


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2015 16:10, před 9 lety

V tomto případě je podstatné, jak je specifikována pojistná událost v pojistných podmínkách a jaké se k ní vztahují výluky.

Spotřebiteli lze doporučit sepsání nesouhlasu s výsledkem pojistného šetření a požadovat vyplacení pojistného plnění v souladu s konkrétními články pojistných podmínek, které upravují nárok na vyplacení pojistného plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 14:35, před 9 lety

Společnost UNIQA pojišťovna, a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.