Společnost


ČSAD Česká Lípa a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#75049Nerozumný řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2024, před 11 měsíci

Jakub Havlíček

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mě mezi Jitravou a Bílým kostem na Nisou vytlačil řidič autobusu Bus 240 (500240 7) ze silnice, když mi udělal tak zvanou "myšku". Nechápu proč tak učinil, jel jsem podle pravidel, nijak jsem autobus neohrožoval ani neomezoval.

Pan řidič jel velmi rychle, nebezpečně a přímo ohrozil životy cestujících.


Produkt

Bus 240 (500240 7)


Požadované řešení

Tento "řidič" by rozhodně neměl vozit lidi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2024 10:02, před 11 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.

Společnost je možné kontaktovat např. na e-mail: info@csadcl.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2024 13:47, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 13:34, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.