Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dne 2.2.2024 po ukončení jízdy vystupovala moje matka (69let) z vozu. Cílem cesty byla Vodičkova ulice - Lucerna. Jednu nohu měla již venku a druhou stále uvnitř, přeci jen není pro ní už vystupování tak jednoduché. Řidič se ale náhle rozjel ikdyž měl otevřené dveře a pasažér stále nebyl venku. Matka spadla na zem, protože se ještě přidržovala dveří, pád byl opravdu hrozivý. Výsledkem je výron v koleni a kotníku s ortézou a mnohočetné modřiny.
Prima jízda s následky.
Bylo udělené špatné hodnocení, v tu chvíli nebyla nálada a prostor to více řešit.
Vzhledem k tomu, že řidič z vozu ani nevystoupil, aby pomohl matku zvednout a pouze řekl pardon a odjel, tak bych byla ráda kdyby se situace řešila. Bohužel mě nenapadá co konkrétně by bylo řešením. Děkuji
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené, jak již dle popisu spotřebitel učinil.
Jestliže došlo k poranění cestujícího, je možné se písemně obrátit na společnost s žádostí o odškodnění. Spotřebiteli doporučujeme:
- v žádosti uvést: místo, datum, čas události a detailní popis okolností (případně i fotodokumentace či kontakt na svědky),
- k žádosti přiložit: lékařskou zprávu, doklady o výdajích v hotovosti (cestovné k lékaři, náklady na léky, poplatky, ...), příp. doklad od poškozených věcí.
Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.
Bolt asistence by měla být taktéž dostupná na adrese Pernerova 35, 186 00 Praha 8, Karlín v úředních hodinách, a to ve středu od 10 – 11 hodin a v pátek od 13 – 15 hodin.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.