Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#75056Pobočka Lidl Hustopeče u Brna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2024, před 11 měsíci

Petr Grones

Znění stížnosti

Při vjezdu do parkoviště Lidl byla zvedla závora..tak jsem najel...při výjezdu mne závora nepustila požádal jsem o řešení pokladní i vedoucí ženy..a arogantně totálně mě poslali na ztrátu lístků což stojí 500kc otřesný přístup radši budu jezdit do Kauflandu Hustopeče nebo Penny když si neváží zákazníků.. otřesný přístup....


Požadované řešení

Udělejte si tam pořádek..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2024 10:37, před 11 měsíci

Z popisu vyplývá, že by se mohlo jednat o pochybení společnosti. V takovém případě by po spotřebiteli společnost nemohla požadovat úhradu dané částky.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost by musela prokázat, že na uhrazení částky má nárok (např. kamerovým záznamem).

Jestliže byly závory při vjezdu otevřené, mohl se spotřebitel oprávněně domnívat, že je parkoviště bezplatné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2024 10:40, před 11 měsíci

Dobrý den, pane Gronesi, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás Vámi popsaná situace a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně.S pozdravem Tým Lidl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2024 13:53, před 10 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 09:37, před 9 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.