Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Při vjezdu do parkoviště Lidl byla zvedla závora..tak jsem najel...při výjezdu mne závora nepustila požádal jsem o řešení pokladní i vedoucí ženy..a arogantně totálně mě poslali na ztrátu lístků což stojí 500kc otřesný přístup radši budu jezdit do Kauflandu Hustopeče nebo Penny když si neváží zákazníků.. otřesný přístup....
Udělejte si tam pořádek..
|
Tweet |
Z popisu vyplývá, že by se mohlo jednat o pochybení společnosti. V takovém případě by po spotřebiteli společnost nemohla požadovat úhradu dané částky.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost by musela prokázat, že na uhrazení částky má nárok (např. kamerovým záznamem).
Jestliže byly závory při vjezdu otevřené, mohl se spotřebitel oprávněně domnívat, že je parkoviště bezplatné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Gronesi, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás Vámi popsaná situace a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně.S pozdravem Tým Lidl
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.