Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#75060Nedodané zboží ve lhůtě, poškozené, urážky zákazníka, lži, do dnešního dne nevyřešeno (pů roku trvání)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2024, před 11 měsíci

Nikol Závodská

Znění stížnosti

Máme celý byt po rekonstrukci, tak chci nový nábytek v !perfektním stavu!, a už vůbec ne dopravou (což je verze naprosto k smíchu, když to minimálně 3x omotali bublinkovou fólii, aby se to po cestě nerozpadlo a přitom je jasné pochybení už jen to, že někdo manipuloval se zbožím a dle fotek při montáži zkrátka zničil). Prodavači a skladníci v Okayi v Třebíči se s tím ještě rádi pochlubili, že smontovali náš nábytek za 3 dny a bylo nám to i potvrzeno.
Když mi pan vedoucí pobočky slíbil montáž dalších dílů zdarma v rámci dobrých vztahů, když na kuchyň čekáme od září 2023! tak jsem nečekal, že to budou skládat kluci, kteří v tom nemají praxi, což jde vidět na fotkách níže v emailu (naopak přidělaná polička ve skříňce koukám na dřevotřísku, totálně blbě seřízená dvířka v potravinové skříňce.. Pan vedoucí by se asi prohnul finančně kdyby měl platit montážníky, co to normálně montují, tudíž externí firmu, tak to nechal zadarmo montovat své podřízené.

Čekal bych spíše od vás větší kompenzaci, když za další měsíc musím zaplatit za nájem + čekací doba + montáž za 10k asi nebude konečná cena (nikdo mi už nenapojí odpady, digestoř, vestavenou troubu, světlo ke kuchyňské lince, i když je vše krásně po rekonstrukci nachystané (stačí vyříznout otvory v desce na zásuvky/vypínače kterou jsme u Vás dokupovali!). Jinak celá rekonstrukce bytu a hlavně jádra se dělala podle kuchyně, jenž jsme vybrali u Vás!! Jinou kuchyň už neseženeme!!

Nemluvě o dovolené z mé práce, která čítá k dnešnímu dny 3, což je v přepočtu 6600,- a minimálně další 2 dny kvůli Vám a vašemu přístupu to budou určitě, takže to už máme 11tis!!!! To si myslíte, že takové peníze rostou na stromě?? Za to bych měl novou televizi, nebo tu vaši úžasnou montáž z externí firmy, která již měla proběhnout 26.2., kdy se všechno objednané zboží mělo dovézt na místo určení a rovnou probíhat i montáž, což nám bylo odpřísahnuto i na dané prodejně!!

Ten den se čekalo na jakoukoli komunikaci ze strany okay jako takové, že nám třeba zboží vezete, nebo že montážník je již na cestě. Ani k jednomu nedošlo a po několika urgování na telefonu, přes zprávy a emaily, jsme byli my jako zákazníci odbyti, že jsme si to už sami zařídili (což absolutně není pravda!), že jsme si montáž domluvili přes sklad sami na 7.3. (což je absolutní lež), a další věc, aby s námi nikdo nedokázal mluvit normálně a předávali si nás po telefonu jako horký brambor, jelikož všichni radši budou lhát, vymýšlet si a obviňovat nás, aniž by se zkrátka přiznala chyba a dostalo se nám slova omluvy, ZASE!!!

Další věc, o které se chci bavit, je krásný přístup pracovníka třebíčského Okaye, p. R........, který aniž by měl nějakou spojitost s naším zbožím (byl do toho zahrnut), tak po dodání zboží a zjištění škod nám bylo od něj řečeno, co vlastně chceme od takovéhoto nábytku za pár šupů, co je jen papundeklem, měli jsme si objednat kuchyň od Gorenje, u které dělá grafika a když se mu řekla, že i u konferenčního stolku, který se viklá, tak očividně chybí plastové nožičky, tak si máme dát dřevěný špalík....Tohle nás už opravdu dopálilo!! Nejen jako přístup k zákazníkům, který si zaplatil zboží a má právo na zboží v perfektním stavu, když je udáváno jako nové, ale také jako k rodičům maloletého dítěte, které se do pár měsíců bude učit chodit a nechci pomyslet, co by se při nějakém neštěstí mohlo stát...A další poznámka, máme být rádi za kuchyňskou protilinku ve 3barevné kombinaci zdarma, že jinde za to zákazníci platí příplatky i 11tisíc - myslíte si, že to nás v tu chvíli zajímalo, když nám nebylo dodané kompletní zboží, u vás tj. jeden artikl (kuchyňská protilinka TRIXY), v jasně daných barvách šedá a dekor dřeva, ale najednou se přidala jedna skříňka bílá, která byla taktéž smontována již na prodejně a asi to nikomu nepřišlo vůbec zvláštní již tam?? A to nechci ani říkat, jak prasácky byla smontována.

Očekávám dodání nových dílů případně celého nábytku, jelikož demontáž a znova montáž může dopadnout také fiaskem, opravu a seřízení dvířek a kompletní montáž kuchyně zdarma včetně zapojení trouby, odpadů, vodovodní baterie, světla do kuchyně zapojení vestavěné trouby + instalace panelu za linku (otvory pro vypínače a el. zásuvky), JAK NÁM BYLO JIŽ NĚKOLIKRÁT SLÍBENO!

Za vše jsem u Vás nechal necelých 53 tisíc!!! Nehledě na projetých kilometrech, naftě a amortizaci vozidla, které se muselo využívat na neustálé dojíždění a řešení a dohadování se s obsluhou prodejny v Třebíči!!

A nakonec 400 jako kompenzace??? Čekám na to půl roku!!!! Dohady, lži, urážky, plané sliby, nepravdivé ujišťování a zesměšňování...

Ano, toto jsme s manželkou už museli sepsat, na vše máme nějaký záznam, ať už zpráva, email, či moje nebo její svědectví.

Prosíme o okamžité vyřešení!!! Plané sliby, nějaké slevy a robotické odpovědi ve Vašem systému !nepříjímáme! (Manželka je sama člověk, který pracoval na zákaznickém servisu a několik let pracuje v obchodní sféře)

Vše máme založeno, zdokumentováno a pokud se nevyřeší k naší spokojenosti, postoupíme na další místa, která to budou řešit.
Reklamační proces ze zákona 30dní nás již v tuto chvíli opravdu nezajímá, jelikož toto vše se už řeší od podané objednávky a zaplacení již v září 2023!


Produkt

kuchyňská linka, protilinka a potravinová skříň TRIXY, obývací stěna, kuchyňský panel na zeď, kuchyňské spotřebiče, rozkládací pohovka


Požadované řešení

nepoškozené nové zboží, kompenzace perfektní montáží všeho (dle slibu)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2024 14:32, před 11 měsíci

Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla pravděpodobně sjednána smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.

O právech objednatele z vadného plnění u smlouvy o díle platí obdobně ustanovení o kupní smlouvě. V souladu s nálezem Ústavního soudu ČR (sp. zn. IV. ÚS 2989/16) se na danou problematiku použije ustanovení o koupi zboží v obchodě, nikoliv obecná ustanovení o kupní smlouvě.

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2024 11:52, před 10 měsíci

Dobrý den,

celou záležitost jsme důkladně prověřili a je v řešení v rámci reklamací, které zákazník podal dne 1.3.2024, konkrétní informace z důvodu ochrany zákazníka nebudeme uvádět veřejně.
U výrobců jsou objednány všechny potřebné díly, nová skříňka + všechny díly budou vyměněny, případné nedostatky jako seřízení dvířek atd., také provedeny => zajistíme v rámci reklamace výměnu/montáž nových dílů, skříňky a případné seřízení nedostatků. Bližší informace již u vedení prodejny.

Děkujeme za spolupráci.
Za tým OKAY
David V.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2024 06:59, před 10 měsíci

Děkujeme společnosti za odpověď.

Po vyřízení reklamace žádáme spotřebitele o informaci o výsledku reklamačního řízení, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2024 13:01, před 9 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2024 13:19, před 8 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnost na vývoj případu reagovat. Vzhledem k vyjádření společnosti uzavíráme stížnost s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.