Společnost


AZ BUS & TIR PRAHA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7507vynechání autobusové linky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2015, před 9 lety

Věra Teršová

Znění stížnosti

Dnes 14.srpna 2015 ve 14,00 jsem měla odjet Vaším autobusem z Jindřichova Hradce do Prahy. Měla jsem koupenou místenku, ale autobus nedorazil. Čekala jsem s několika lidmi téměř 3/4 hod, pak jsme museli čekat na další spoj, aniž bychom se dozvěděli nějakou zprávu. Jistě věříte tomu, že v nynějším počasí při 38st to není nic příjemného.


Požadované řešení

Nejsem zvyklá si stěžovat, ale myslím, že když požaduji proplacení mé místenky- tj. 150,00Kč , tak že to je to nejmenší, co očekávám. Místenku mám samozřejmě k dispozici.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2015 09:25, před 9 lety

Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.

Ustanovení § 2553 občanského zákoníku stanovuje, že jedná-li se o pravidelnou přepravu osob, stanoví přepravní řády, jaká práva má cestující vůči dopravci, nebyla-li přeprava provedena včas. V tomto případě je tedy třeba vycházet z přepravního řádu společnosti.

Práva ze smlouvy o přepravě osob dále upravuje § 40 a násl. vyhlášky Ministerstva dopravy ČR č. 175/2000 Sb., o přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu. Podle této vyhlášky má však cestující v případě, že je přeprava provedena a z důvodů na straně dopravce dojde ke zpoždění spoje, který cestující použil pro přepravu, práva jen tehdy, když v důsledku takového zpoždění dojde ke ztrátě přípoje v rámci jedné přepravní smlouvy nebo nebyla-li dokončena započatá přeprava cestujícího spojem, jímž jízdu nastoupil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2015 14:33, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.