Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
chtěla by jsem vědět proč dáváte toto zboží do slevy a odměn za nasbírané známky. Já do Vašeho řetězce chodím nakupovat už několik let. V mém okolí jsou tři. Chtěla jsem si koupit 2x pekáč s poklicí 32cm.Je jasný že známky nenasbírám hned. Takže akci dáte do 3.4.2024 ,ale toto zboží už nebylo celý únor až doposud .A paní prodavačka mi na můj dotaz kdy budou řekla že už do konce akce nebudou. Vím že toto zboží je za odměnu ,ale i přesto prosím proč není, když to má byt ještě skoro 2 měsíce v nabídce.
Děkuji za odpověď
S pozdravem krásného dne
Alena Šemberová
***
prosím o dodání tohoto zboží 2kusy
|
Tweet |
V pravidlech marketingové akce „PRODUKTY VIVESS“" si organizátor vyhradil právo během konání této akce změnit pravidla akce nebo akci omezit, odložit, přerušit nebo zcela zrušit, a to bez udání důvodu. Takové rozhodnutí je účinné ode dne jeho uveřejnění na internetových stránkách Penny Marketu www.penny.cz. V takovém případě nemají účastníci akce nárok na náhradu škody nebo náhradu jakýchkoliv nákladů.
Společnost na svých stránkách spotřebitele i upozorňuje, že získané body lze uplatnit do vyčerpání zásob, nejpozději však do 10. 4. 2024 a výlučně na zboží – produkty VIVESS – z kolekce pro rok 2024.
V tomto případě je vhodné se se stížností obrátit přímo na organizátora akce, kterým je společnost Penny Market s.r.o. Kontaktní formulář nalezne spotřebitel zde: https://www.penny.cz/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.